Izvedli smo še eno virtualno izmenjavo projekta Erasmus +. V
ta projekt so vključene šole iz Belgije, Madžarske, Litve, Portugalske, Turčije
in Slovenije. Sodelovanje na virtualni izmenjavi je pomembno predvsem zato, da
učitelji in učenci ne izgubimo stika s projektom in ostalimi učitelji in učenci
po Evropi. Tokratno srečanje je potekalo od 26. do 28. maja, država
gostiteljica pa je bila Madžarska. Temi projekta sta bili matematika in
literatura. Učenci naše šole so izvedli vse aktivnosti, ki so bile v programu za to obdobje. Učenci višjih razredov so sestavljali haiku – japonsko zvrst
poezije. Učenci razredne stopnje pa so pisali matematične vzorce in zaporedja ter
zraven dodali poezijo, razvozlali so kodirani jezik, sestavljali so zanimive matematične zgodbice in iskali
članke ter zapise z matematično vsebino v revijah, knjigah in časopisih.
Sodelovanje je potekalo preko programa Google meet, učenci so lahko sodelovali
na otvoritveni slovesnosti, on line igrah, izvajali delavnice, ki so jih pripravili v drugih državah, in na zaključni prireditvi. Posebej smo
lahko ponosni, da so učenci 4. a-razreda, kljub temu da so en dan pred dogodkom
morali zaradi karantene ostati doma, sodelovali v kvizu preko aplikacije
Kahoot in tako na mednarodni ravni osvojili prvo mesto v znanju dejstev o Madžarski in njenih znamenitostih. Vsako dopoldne smo tako naše šolsko delo
obogatili z dejavnostmi projekta in širili obzorja. Učencem je bilo posebej
zanimivo igrati igre v »živo« preko spleta z učenci drugih držav. Videli so,
da se tudi drugje po Evropi učenci učijo na daljavo, učitelji nosijo maske in
se vsi skupaj držijo pravil, ki onemogočajo širjenje virusa covid-19. Virtualna
izmenjava je bila zelo uspešna, tako da smo z učenci prvega razreda sodelovanje z
učenci iz Belgije nadaljevali še po zaključku projektnega srečanja. Seveda pa
se vsi veselimo in komaj čakamo, da bomo aktivnosti zopet lahko izpeljali v
živo v eni izmed naštetih sodelujočih držav.
Maja Jerman, OŠ Vransko-Tabor