Logo MojaObčina.si

Vojnik

JUTRI
14°C
-5°C
SRE.
18°C
-5°C
400

Dnevnik Viva-tlonca (tretji del)

15. DAN (sreda, 10. 02. 2021)

"Pozdravljen, še deset minut," mislim, da odide po stvari v svoji športni torbi. Jo ima tako lepo pripravljeno. Kar predstavljajte si športno torbo ob nogah, malce za pisalno mizo. Tu vešče opravlja dnevne naloge kot koordinator, kot jabolko zrelega društva. Vedno je nasmejan, tudi, ko je težko. Še bolje je za vključitev starejšega občana, s še tako odročnega kraja v Vojniku, ker gre za aktivno in družabno življenje. Vedno pripravljen za izstrelitev nove ideje. Tudi sam se zalotim. Ko obračam nove liste, je kot jagnje na žaru. Premerim, sučem, obračam z namero, da se skozi digitalno učenje digi stvari, še sam nikoli ne popečem. Ostane svež list, da je po meri slehernika.  


"Vsekakor, pogrejem ta čas na temperaturo," odvrnem in hitim od srečanja na hodniku z Marjanom. Padem naravnost v trim sobo. Te dni je v Vojniku, in po celi Sloveniji, napoved, da prihaja hladna fronta, z njo pa mrzlo vreme. Vrnitev zimskih pojavov. Obvezno sučem, gretje na 3 …


Marjan: "Veš kaj, sem zadovoljen s treningi, so novi in prinašajo mi nova spoznanja. Kakor bolj se zavem telesa, bolj pridejo prav tudi v vsakdanjem življenju. In veš kaj, vidim in zavem se, te dni, tudi bolečin. Tu v predelu lopatic."

Stefan: "Super, ker poglabljaš zavedanje mišic, verige gibanja. Kot rečeno, bova še ves prvi mesec posvečala najine ure občutkom. Prilagodiva vadbo potrebam (kondiciji) telesa. Z pravim dihanjem bo izkoristek izrabe vnosa hranil večji, s tem pa je večja tudi učinkovitost. To pomeni eno. Tvojih 120 trebušnih in toliko vaj za moč rok, nadaljuješ s prav toliko. Nikakor pa ne pretiravaj z intenzivnostjo, čeprav se čutiš močneje. Sunkovito premagovanje ovir dela križ. Te po hrbtu tepe. Sedaj sva zbudila celo telo, tudi tiste speče mišice. So le vključene v telovadbo."


Naredi sam nekaj doma kot midva v trim sobi. Ogrevanje za znano in pogosto zelo varno izvedbo za zdrav trup je čisto zadovoljivo plank ali deska. Po držah nadaljuj z dinamičnim delom. Noge in roke so kvišku, ležiš. Noge so razklenjene in v kolku, kolenu je pravi kot. "Vaje za trebušne" opraviš tako, da se skozi ledveni del dotikaš tal (roke gredo ob izdihu gor-naprej, do/mimo kolen). Opravil boš 30x. Zagotovi si dovolj mehko mat podlago in opravi samomasažo. Zibaš v tem položaju nazaj, kolikor je to ta trenutek zate dopustno in še izvedljivo. Je kot da greš v preval nazaj (le da tega NE narediš). Zgornji del hrbta se odziva in je vse bolj gibek. Da si ves čas v ravnotežnem položaju, torej kontrolo dviga-spusta, uravnavajo roke, oprte v tla.


Ta čas vsi po tv spremljamo vreme in afriško različico "klic". Te ne prinašajo pomladi v športno sfero. Upati je, da smo od vseh bitk z vsemi stvarmi na vir…. postali bolj odporni; debelih kož smo preverjeno že zadosti. Tudi midva le zaplavava v rožnato temo, ki se vleče po ulici kot nadležna sluz. Ta se nikakor noče odlepiti, z vsakim korakom kot "žvečilni gumi" bolj prime.



Besedilo: Štefan Zabret

Všečkaj objavo


Oceni objavo


Oglejte si tudi