Logo MojaObčina.si
DANES
12°C
1°C
JUTRI
14°C
-1°C
Oceni objavo

Zimske radosti na šoli

Delo v šoli je bilo v znamenju različnih športov in kulture.
 Zimski športi

Letošnja zima bližnjih bregov ni prekrila z zimsko odejo, zato so učenci predmetne stopnje svoje spretnosti v zimskih športih preizkusili na drugih lokacijah. Na celjskem drsališču so obuli drsalke se preizkušali v spretnosti ravnotežja na drsalkah, sproščali energijo ter se družili. Celjska koča je zimske užitke ponudila našim smučarjem in prav tako tistim, ki imajo radi daljše pohode, saj so opravili vzpon in sestop. Za šestošolce smo organizirali zimsko šolo v naravi, kjer je bil poudarek na pridobivanju smučarskega znanja. Smučali so na Rogli, kjer so tudi bivali.

Olimpijske igre učencev 3. razreda

V 3. razredu so nas medalje naših zimskih olimpijcev tako navdušile, da smo zimski športni dan spremenili v olimpijski dan in priredili kar svoje razredne olimpijske igre. Na naš športni dan smo se pripravljali že teden prej pri likovni umetnosti. Ob začetku iger smo najprej zapeli slovensko himno in spoznali olimpijsko himno. Učenci so med sabo tekmovali v skupinah po razredih. Vse skupaj se je dogajalo v šolski telovadnici. Tekmovali so v poligonu »kombinacij«, drsanju »na ledu«, »curlingu«, hokeju in »bobu«. Zmagovalci pa so bili vsi, saj so vse skupine uspešno opravile vse izzive. (Katja Zupančič)

Plavalni tečaj

S plavanjem se lahko ukvarjamo vse življenje. Da bo plavanje varno in sproščeno, so se naši prvošolci udeležili plavalnega tečaja, ki je bil na bazenu v Golovcu. Tam so se seznanili s prvimi plavalnimi tehnikami, nekateri premagali strah pred vodo in uživali v vodnih aktivnostih. S plavanjem se naši učenci v okviru šolskih aktivnosti seznanjajo še v 3. razredu, ko prav tako obiskujejo plavalni tečaj. V 5. razredu pa v poletni šoli v naravi vsa pridobljena znanja še nadgradijo.

Teden pisanja z roko, kulturni praznik

Osnovna šola Vojnik se je v tem šolskem letu prvič pridružila projektu Teden pisanja z roko. V njem je sodelovalo 68 učencev (4. a, 4. b in oddelek podaljšanega bivanja 4. in 5. razredov, v katerem učiva razredničarki 4. a in 4. b razreda). Ker je tudi nam dneve krojila epidemija koronavirusa, smo delo opravljali več kot le teden dni, nekaj dela je bilo opravljenega na daljavo, od doma, nekaj pa v šoli. Nekaj aktivnosti so učenci opravili samostojno, druge pa skupaj z družinskimi člani. Nekateri učenci so bili na začetku precej skeptični glede pozitivnih učinkov pisanja z roko. Ob ogledu videoposnetkov in temeljitem pogovoru pa so dojeli, zakaj je pisanje z roko pomembno. Prvo aktivnost smo opravili skupaj v šoli. Predlogo ''To je moja pisava. Ponosen/ponsna sem nanjo, saj je moja, izvirna in neponovljiva'' smo pisali na polovico lista, svoje zapise smo primerjali med seboj. Učenci so z navdušenjem dojemali različne pisave. Skupaj s starši, starimi starši in sorojenci so doma izbrali enega od predlaganih pregovorov in s pomočjo staršev zbrali različne zapise tega pregovora. V istem času je bil na šoli v teku natečaj Naj pesem, zato smo ta projekt povezali z njim. Učenci so z roko zapisali čudovite pesmi o naši domovini. Tako učenci kot učitelji, verjamem pa, da tudi družinski člani, smo v vseh dejavnostih uživali in vsekakor se tega projekta veselimo tudi v prihodnjem šolskem letu. Z vsemi temi dejavnostmi pa otrok nismo naučili, zakaj je pisanje z roko pomembno. Učenci to že vedo. Le spomniti smo jih morali na to in jih spodbuditi k razmišljanju in izmenjavi mnenj. (Maša Stropnik)

Povzela: Lidija Eler Jazbinšek

Foto: Maša Stropnik

Oglejte si tudi