Logo MojaObčina.si
JUTRI
15°C
3°C
NED.
14°C
2°C
Oceni objavo

Dogodek: Zavzetost zaposlenih – s pristnimi odnosi lahko naredimo več kot s finančnim nagrajevanjem

Leto 2020 se je zagotovo obrnilo povsem drugače, kot smo si predstavljali. Čeprav so nekateri napovedovali pričetek nove gospodarske krize in so se podjetja nanjo morda potihem že pripravljala, nas je potem tako rekoč čez noč zadela epidemija in zaustavitev javnega življenja, ki je močno ohromila in prizadela tudi gospodarstvo. Na drugi strani pa se je bolj kot kdajkoli prej odprlo vprašanje zdravja na delovnem mestu. Vse to so aktualni dejavniki, ki pri zaposlenih lahko vodijo do izgube motivacije, če delodajalec nima pripravljenih ukrepov in aktivnosti, s katerimi pri zaposlenih še vedno ohranja zaupanje in motivacijo za delo in doseganje skupnih ciljev organizacije.

Da motivacije ne bi izgubili prav vaši zaposleni, vas  22. septembra 2020 ob 9. uri vabimo v CIK Trebnje na dogodek Zavzetost zaposlenih – s pristnimi odnosi lahko naredimo več kot s finančnim nagrajevanjem.

 

Prijavite se na dogodek!

 

Na dogodku boste skozi praktične primere dobrih praks izvedeli:

  • kako odnos delodajalca pripomore k prepoznavanju priložnosti, motivaciji in zadovoljstvu zaposlenih,
  • kako z motiviranjem zaposlenih ustvarjati pogoje za razvoj inovativnih produktov, s katerimi bo podjetje držalo korak pred konkurenco,
  • kako v kolektivu vzpostaviti domačno vzdušje, da bo podjetje delovalo kot utečen stroj,
  • kaj ponuditi zaposlenim, da bi zadržali dobre kadre in preprečili fluktuacijo.

 

Prijavite se na dogodek in nadgradite odnose na delovnem mestu!

 

Izkušnje, kako dobri odnosi vplivajo na uspeh podjetja in kako jih učinkovito graditi, bosta v pogovoru delili:

  • Sandra Turnšek, direktorica Mlekarne Krepko, družinskega podjetja, kjer se zelo trudijo za dobre odnose med zaposlenimi in partnerski odnos vodstva do zaposlenih, in
  • Mojca Korelc, podjetnica, mentorica, coachinja ter ustanoviteljica in članica kroga podjetnic Woman2Woman, ki vedno poudarja, da je v komunikaciji ključno aktivno poslušati, saj se le tako lahko primerno odzoveš.

 

Rezervirajte svoje mesto in si zagotovite odgovore na dileme in izzive vašega tima!

Oglejte si tudi