S kolesom po občini

Relacija: Janežovci - Vintarovci - Destrnik- Janežovski Vrh - Janežovci

Začetek poti je pri bivši opekarni Janežovci (Ciglenci) ali pri baru Črni gad. Kolesariti začnete v smeri proti Voličini. Med njivami ob poti vidite na desni vaško kapelo, malo naprej je na levi lovski dom Drstelja, kjer imajo oboro za divjad. Po 2 km kolesarjenja zavijete desno proti Vintarovcem. Pot vodi v smeri proti gozdu, kjer se začne vzpenjati. Ob poti stoji Čehova kapela. Na 5. kilometeru prispete do križišča, kjer je tudi meja z občino Trnovska vas. Pot nadaljujete proti Destrniku. Ko prispete do pokopališča, lahko postanete za ogled spominskega obeležja, posvečenega spominu na žrtve prve in druge svetovne vojne ter povojnih pobojev, ali nadaljujete pot mimo pokopališča do Ojstrovca, na nadmorski višini 380 m. Na tabli je napis »Popotnik postoj in poglej ter si Slovenske gorice oglej.« Malo naprej stoji vodohran, s katerega je čudovit razgled na Pesniško dolino. Nasproti vodohrana je okrepčevalnica Grozl. Od tu naprej se cesta rahlo spušča proti osrednjemu delu občine. Ob poti stoji Pukšičeva kapela in zatem še Viničarija Destrnik, kjer si lahko ogledate multivizijo. Le nekaj metrov od nje se nahajajo Zdravstveni center Destrnik, turistični in gasilski dom. Pot nadaljujete mimo tenis igrišča Šteger in občinske stavbe, na kateri je nameščena turistično-informacijska tabla. Nekaj metrov naprej je cerkev sv. Urbana in potem stavba Osnovne šole Destrnik- Trnovska vas, v sklopu katere je tudi telovadnica, pod njo pa večnamensko igrišče ter igrišče z umetno travo. Zraven šole stoji Volkmerjev dom kulture, pred njim pa fontana. Tudi s te točke je lep razgled daleč naokoli. Pot nadaljujete s spustom mimo Čuševe kapele. Na Terglavčnikovem ovinku zapeljite z glavne na stransko cesto naravnost v majhen klanec. Pot vodi mimo Brumnove kapele. Sledi vožnja po strmem klancu navzdol, nato zavijete desno in pot po nekaj metrih nadaljujete po makadamski poti proti glavni cesti. Na glavni cesti zavijete levo in pot po slabem kilometru končate tam, kjer ste jo začeli.