Logo MojaObčina.si
DANES
12°C
8°C
JUTRI
19°C
7°C

Digitalno trženje in uporaba družbenih medijev v turizmu

##VIEWS##

Družbeni mediji oz. socialna omrežja so lahko v veliko breme, zlasti manjšim podjetnikom, ki jim za marketing ostane bore malo časa. Zatorej je še kako pomembno optimalno izbrati kanale distribucije, saj s tem prihranite na času, energiji in denarju. Razpršenost je izvrsten koncept na področju finančnih skladov, ko pa govorimo o digitalnem trženju, pa predstavlja prav nasprotno.

V turizmu so družbeni mediji izjemnega pomena, saj predstavljajo ne le kanal distribucije za lastnika blagovne znamke, torej vas, marveč tudi stičišče vseh porabnikov vaše storitve na enem mestu. Zato je pomembno predvsem poslušati in šele nato spregovoriti. Poleg standardne, vsakodnevne ali redne, komunikacije pa v ospredje vse bolj prihaja pravilo, ki se v angleškem jeziku sliši bolj smiselno - if you don't pay, you don't play (če ne plačaš, ne moreš igrati). Danes je lažje, ceneje in hitreje kot kdajkoli poprej razširiti želeno sporočilo o vaši storitvi, izdelku in blagovni znamki. Z nekaj kliki lahko dosežete uporabnike na drugem koncu sveta, kar si pred desetletji še nismo znali predstavljati. Le kako se bosta svet in posel spremenila v roku prihajajočih trideset let?

Na dvournem srečanju bomo pogledali:
  • kako oblikovati enostavno oglaševalsko kampanjo na omrežju Facebook ter kaj je pri tem pomembno upoštevati, 
  • katerim napakam se morate izogniti, da vam Facebook ne bo zavrnil oglaševalske kampanje ali pa celo zamrznil oglaševalskega računa in Facebook strani - da, tudi to se lahko zgodi, 
  • dotaknili se bomo spletnega oglaševanja na omrežju Google,
  • srečanje zaključili s predstavitvijo enostavnih in brezplačnih spletnih orodij, ki vam lahko močno olajšajo vaše delo.

Vabljeni!

Prijave na: 
www.eventbrite.com/e/digitalno-trzenje-in-uporaba-druzbenih-medijev-v-turizmu-tickets-46105762577

Oglejte si tudi