Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za petek, 19.10.2018

pretežno jasno
Danes bo na Primorskem pretežno jasno, pihala bo šibka burja. Drugod bo delno jasno z zmerno oblačnostjo. Najvišje dnevne temperature bodo od 17 do 21, na Primorskem do 24 °C.
9°C | 21°C
sobota, 20.10.2018
6°C | 19°C
nedelja, 21.10.2018
8°C | 14°C
ponedeljek, 22.10.2018
3°C | 15°C
torek, 23.10.2018
2°C | 16°C
Opozorila
Petek, 19.10.2018 ob 10h
Dodatnega opozorila ni.
9°C
21°C
pretežno jasno
Nahajaš se tukaj: Novice Turizem

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo...


TURIZEM

| |
07.06.2018      7:57
A A

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo



Deli:

»Zakaj pa vi čutite Slovenijo?« je vprašanje, ki ga je Sloveniji zastavila Slovenska turistična organizacija (STO) z lansiranjem nacionalne kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. V njej poziva prebivalce naše dežele naj prek družbenih medijev delijo svoja občutenja, podkrepljena s privlačnimi fotografijami in video posnetki, ki jim jih vzbujajo njihovi najbolj priljubljeni deli Slovenije in aktivnosti ter pri tem uporabijo ključno besedo  #ifeelsLOVEnia. Cilj je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja predvsem manj znanih destinacij in produktov, s čimer odgovarjamo na izzive preobremenjenosti nekaterih destinacij in geografske razpršenosti turizma, hkrati pa navdušujemo domače turiste za preživljanja prostega časa v domovini.  
  
Najboljši ambasadorji svoje dežele smo njeni prebivalci. To so pred več kot 30 leti dokazali izjemni slogani Slovenija, Moja deželaTurizem smo ljudje in Slovenija. Na sončni strani Alp., ki so sprožili poenoten, širši čustven odziv in ki še vedno ostajajo v našem spominu. Načini promocije so se od takrat spremenili, vendar so poleg ciljnih trženjsko-promocijskih aktivnosti v digitalnem okolju in drugih aktivnosti pri izbiri destinacije za oddih še vedno pomembna priporočila prijateljev in znancev.  
Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo poteka na za današnji čas najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in YouTube ter na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info. Njena pomembnost pa je tudi v tem, da so vanjo vključeni tudi turistično-informacijski centri in hoteli, ki jim je STO posredovala nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov  s pozivom k delitvi ključne besede #ifeelsLOVEnia. Srčki so namenjeni gostom za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, h kateri je STO povabila tudi slovensko turistično  gospodarstvo, saj ima skupaj z destinacijami možnost, da svoje goste spodbuja tudi k delitvi zanje pomembnih ključnih besed. Za sodelovanje pri kampanji bodo svoje člane spodbudili tudi Turistična zveza Slovenije in Turistično gostinska zbornica Slovenije ter drugi partnerji STO.
 
STO želi s kampanjo izkoristiti neskončen potencial digitalnega okolja in mrežni učinek interneta, s katerim lahko hitro dosežemo veliko število posameznikov in multiplikacijo komunikacijskega sporočila. Poziv za sodelovanje je objavljen tudi na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info, na katero je prek posebne platforme integriran števec, ki sproti šteje objave. Vse objave uporabnikov, ki delijo svoje posnetke, so tudi posebej vizualno izpostavljene. STO bo vsak teden še posebej izpostavila tri najboljše in jih nagradila s praktičnimi nagradami. Po zaključku kampanje v začetku septembra pa bodo vsi, izbrani v tedenskem nagradnem izboru, izžrebani za dodatno nagrado, ki bo avtorju najbolj atraktivnega poletnega posnetka Slovenije prinesel brezplačni oddih v Sloveniji za 2 osebi.
 
STO bo s  kombinacijo aktivacije priporočil slovenskega prebivalstva, ki bo opozarjalo na skrite kotičke Slovenije, vredne ogleda, ter na različna doživetja, domačih in tujih vplivnežev ter s širšo aktivacijo vseh destinacij in ponudnikov po Sloveniji ustvarila trajno viralno komunikacijo o Sloveniji. S tem odgovarja tudi na izzive preobremenjenosti določenih destinacij v času visoke sezone in geografske razpršenosti turizma na druge dele Slovenije. Doživetja novih ambasadorjev Slovenije in njenega turizma bodo navdihujoča, iskrena in resnična, kar bo krepilo tudi zaupanje v našo znamko I feel Slovenia.
 




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Slovenske Konjice!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Koledar dogodkov Preglej vse
Oktober 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
19.10.2018 | Družabni dogodki
Sejem socialne ekonomije
19.10.2018 | Družabni dogodki
Sejem socialne ekonomije
21.10.2018 | Družabni dogodki
Veseloigra ob dnevu kmetic in 15. obletnici društva kmetic Lipa

Bodite prvi pri oddaji mnenja.