Učenci so bili pozvani, da v tabelo napišejo, kako jim je všeč način dela, v kakršnega smo po sili razmer pahnjeni v zadnjih. Najprej je zapisala razredničarka, nato pa sedmošolci. Takole so odgovarjali:
PREDNOSTI:
- ko ti pade motivacija lahko odnehaš in greš malo ven na zrak,
- lahko sem več na računalniku,
- ko se učim, lahko poslušam glasbo,
- ne zbujam se zgodaj,
- ni se mi treba preobleči,
- zajtrk lahko jem med ''poukom','
- ne rabim v šolo,
- nimam skrbi, da zamudim avtobus,
- več časa za šport,
- več časa za družino,
- dovolj časa za lepše zapiske,
- zvečer grem lahko malo kasneje v postelj,
- če kaj ne naredim dopoldne lahko popoldne,
- več časa za igranje video iger,
- lahko sem na telefonu in mi ga nobeden ne vzame,
- ni spraševanj, testov,
- ni zapisov o neprimernem vedenju v eAsistentu.
SLABOSTI:
- ni razlage snovi od učiteljice,
- pogrešam učilnice,
- pogrešam skupne razredne ure,
- ni prijateljev,
- oče mi ves dan teži,
- slabše razumem snov,
- veliko moramo prepisati,
- pri kakšnih predmetih lahko porabim 60 min, pri nekaterih pa 30-45 min
- pogrešam svoje prijateljice,
- pogrešam proste ure ob četrtkih,
- pogrešam krožek odbojke,
- včasih se preveč snovi nabere, pa smo malo zmešani.
No, saj je kar veliko prednosti …
Učenci 7. a OŠ Sava Kladnika Sevnica
z razredničarko Barbaro Košar