Logo MojaObčina.si
DANES
19°C
6°C
JUTRI
24°C
8°C
Oceni objavo

Obvestilo o poslovanju občinske uprave

Zaradi povečanega epidemiološkega tveganja in nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID 19) ter zaradi zagotavljanja varnosti obveščamo, da bo sodelovanje z občinsko upravo v času uradnih ur do nadaljnjega potekalo na drugačen način.

 Prost vstop v prostore občinske uprave bo brez predhodne najave onemogočen. Zato vas pozivamo, da predhodno najavite in uskladite termin s strokovnim sodelavcem občinske uprave.

 Zaradi varnosti občanov in občank občine Šentilj ter zaposleni v občinski upravi vas tako pozivamo, da se v čim večji meri poslužujete naslednjih načinov poslovanja oz. komuniciranja z občinsko upravo

  • elektronske komunikacije preko e-naslova: obcina@sentilj.si
  • telefonske komunikacije preko telefonske številke: 02 650 62 00, vse preostale kontaktne podatke zaposlenih v občinski upravi najdete tudi na naši spletni strani – https://sentilj.si/objave/230 .
  • preko navadne pošte na naslov: Občina Šentilj, Maistrova ulica 02, 2212 Šentilj v Slovenskih goricah.

 

Občinska uprava posluje po ustaljenem urniku v času uradnih ur:

  • Ponedeljek:  08.00 - 12.00, 13.00 - 15.30
  • Sreda:             08.00 - 12.00, 13.00 - 16.30
  • Petek:             08.00 - 12.00

Kontakti strokovnih sodelavcev so objavljeni na naslednji povezavi: https://sentilj.si/objave/230

Vstop v prostore je dovoljen le ob uporabi ustrezne zaščitne maske in obveznem razkuževanju rok. Zaščitna sredstva so za ta namen nameščena pred vhodom v prostore občinske uprave.

Oglejte si tudi