Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
1°C
JUTRI
17°C
5°C

Imenovanje predstavnika Občine Šempeter-Vrtojba v Svetu zavoda Zdravstveni dom - Osnovno varstvo Nova Gorica

Datum objave: 03. 02. 2017
Številka razpisa: 01111-1/2017-2
Zadeva: POVABILO K POSREDOVANJU PREDLOGA KANDIDATURE ZA PREDSTAVNIKA OBČINE ŠEMPETER-VRTOJBA V SVETU ZAVODA ZDRAVSTVENI DOM OSNOVNO VARSTVO NOVA GORICA Občina Šempeter-Vrtojba je dne 2. 2. 2017 prejela obvestilo direktorice Zdravstvenega doma – osnovno varstvo Nova Gorica Petre Kokoravec dr.med., da se izteka mandat aktualnemu predstavniku občine v Svetu zavoda Zdravstveni dom - Osnovno varstvo Nova Gorica Bojanu Hoenigmanu, dr. med. Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja Občinskega sveta Občine Šempeter-Vrtojba (v nadaljevanju: komisija) vabi, da posredujete predlog kandidature za predstavnika Občine Šempeter-Vrtojba v Svetu zavoda Zdravstveni dom - Osnovno varstvo Nova Gorica. Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Osnovno varstvo Nova Gorica ( Uradni list RS, št. 52/2004, 20/2016 ) določa, da zavod upravlja svet zavoda, ki ima dvanajst članov: – sedem predstavnikov ustanoviteljic; mestna občina ima dva predstavnika, ostale občine pa vsaka enega, – štiri predstavniki delavcev zavoda, – en predstavnik zavarovancev in drugih uporabnikov. Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta in so po preteku mandata lahko ponovno imenovani. Skladno s 100. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Šempeter-Vrtojba kandidate za imenovanje lahko predlagajo svetniki, svetniške skupine in župan. Svet zavoda: – sprejema statut in druge splošne akte, ki urejajo zadeve iz pristojnosti zavoda, – imenuje in razrešuje direktorja v soglasju z ustanoviteljicami, – sprejema program dela in razvoja zavoda, letni delovni načrt in poročilo o njegovem izvrševanju, – sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda, – spremlja poslovanje zavoda, – predlaga ustanoviteljicam spremembo, razširitev ali ukinitev dejavnosti, – daje ustanoviteljicam in direktorju predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, – daje soglasje k sklepanju pogodb nad višino, določeno v statutu, – odloča o najemanju dolgoročnih kreditov v soglasju z ustanoviteljicami, – sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda, – razpisuje volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda, – sprejema poslovne usmeritve za organizacijo, izvajanje in financiranje nadstandardnih storitev v soglasju z ustanoviteljicami, – odloča o dajanju poslovnih prostorov v najem, – odloča o povečani delovni uspešnosti za zaposlene v zavodu in o nagradi ter delovni uspešnosti direktorja v soglasju z ustanoviteljicami, v skladu z veljavnimi predpisi, – opravlja druge naloge v skladu z zakonom, tem odlokom in statutom zavoda. Naprošam Vas, da predlog kandidature, vključno s podpisano izjavo kandidata, da soglaša s kandidaturo (v prilogi) posredujete po pošti na naslov: Občina Šempeter-Vrtojba, Trg Ivana Roba 3 a, 5290 Šempeter pri Gorici, s pripisom »Za komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja« ali po e-pošti na: info@sempeter-vrtojba.si oz. oddate osebno na sedežu občinske uprave, da bo dostavljeno do vključno 13. 2. 2017. Komisija bo prejete predloge obravnavala na seji komisije dne 14. 2. 2017. Predsednica Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja Monika Gorjan Zavadlav, l. r. Prilogi: - izjava - dopis direktorice

Všečkaj objavo