SOB.

Podpisana pogodba za ureditev deniveliranega križišča Ulice prekomorskih brigad in poti Športni park s prometno ureditvijo za pešce in kolesarje na relaciji Rožna Dolina – Šempeter

V četrtek, 11. julija, sta župan Občine Šempeter-Vrtojba Milan Turk in direktor podjetja za gradbeništvo, trgovino, proizvodnjo in zastopanje ZIDES David Marc podpisala pogodbo za Ureditev deniveliranega križišča Ulice prekomorskih brigad in poti Športni park s prometno ureditvijo za pešce in kolesarje na relaciji Rožna Dolina – Šempeter. S to prometno ureditvijo bo urejena še ena potencialno nevarna točka za najšibkejše udeležence v prometu v Šempetru.

Kolesarska steza iz Nove Gorice v smeri proti Šempetru se namreč zaključuje tik pred križiščem med cesto v športni park in Ulico prekomorskih brigad. Za dokončno ureditev kolesarske povezave je zato treba urediti še varno prečkanje kolesarjev preko dostopne ceste v bolnišnico, ki je hkrati tudi urgentna pot do Urgentnega centra Splošne bolnišnice dr. Franca Derganca Nova Gorica, ter povezavo do središča Šempetra. Zaradi zelo gostega kolesarskega prometa po obstoječi kolesarski stezi in urgentnega prometa proti bolnišnici, bo prečkanje pešcev in kolesarjev preko dostopne ceste v bolnišnico urejeno z deniveliranim križiščem (dvignjena ploščad križišča). Ker veliko vozil zavija levo na parkirišče ob športnem parku oziroma desno na Ulico prekomorskih brigad, bo prehod za pešce in kolesarje urejen na vzhodnem kraku ceste proti bolnišnici, kjer je število vozil manjše. Tako bo prehod zanje lažji in varnejši.

Vrednost pogodbeno dogovorjenih del, ki naj bi bila izvedena v roku 60 dni od uvedbe v delo, znaša 80.351,70 EUR z DDV. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Kohezijskega sklada, v okviru »Operativnega programa Evropske kohezijske politike za obdobje 2014-2020«, prednostne osi 4 »Trajnostna raba in proizvodnja energije in pametna omrežja«, tematskega cilja 4 »Podpora prehodu na nizkoogljično gospodarstvo v vseh sektorjih«, prednostne naložbe 4.4 »Spodbujanje nizkoogljičnih strategij za vse vrste območij, zlasti za urbana območja, vključno s spodbujanjem trajnostne multimodalne urbane mobilnosti in ustreznimi omilitvenimi prilagoditvenimi ukrepi«, specifičnega cilja 1 »Razvoj urbane mobilnosti za izboljšanje kakovosti zraka v mestih«.