Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za torek, 25.07.2017

delno oblačno
Do jutra bo dež v večjem delu Slovenije ponehal, po nekaterih nižinah bo nastala megla. Najnižje jutranje temperature bodo od 10 do 16, ob morju okoli 18 stopinj C.
15°C | 28°C
sreda, 26.07.2017
14°C | 24°C
četrtek, 27.07.2017
13°C | 27°C
petek, 28.07.2017
14°C | 30°C
sobota, 29.07.2017
16°C | 31°C
Opozorila
Ponedeljek, 24.7.2017 ob 18h
Danes bodo nekatere nevihte spremljala krajevna neurja z nalivi in močnejšimi sunki vetra. Ni izključen tudi pojav toče. Hladna fronta bo v popoldanskih in večernih urah prešla Slovenijo.
15°C
28°C
delno oblačno
Nahajaš se tukaj: Dogodki

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaj...


Tečaji in delavnice
 | 
22.11.2016 ob 9:00
A A

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje, predavanje


Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Kdaj: 22.11.2016 ob 9:00
Organizator: 

OOZ Nova Gorica



V sodelovanju s podjetjem Ugren.com d.o.o., vas vabimo na motivacijsko predavanje na temo Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje, katerega namen je dvigniti motivacijo in zavzetost zaposlenih ter udeležence seznaniti s prodajnimi tehnikami za povečanje prodaje.

Vsebina predavanja:

1. RESNICE O STRANKAH / KUPCIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se truditi s strankami)
  • Zakaj so stranke pomembne za naše podjetje in zame kot zaposlenega?
  • Kakšne vrste strank poznamo in različni pristopi do njih?
  • Zakaj potrebujemo zadovoljne stranke in kako dosežemo, da to postanejo?
2. RESNICE O ZAPOSLENIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se splača biti vrhunski zaposleni)
  • Kakšne vrste zaposlenih poznamo?
  • Zakaj se splača biti vrhunski zaposleni?
  • Moje poslanstvo v podjetju, kjer sem zaposlen?
3. KAKOVOST STORITEV V VAŠEM PODJETJU (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako stranke zaznajo kakovost storitev v vašem podjetju)
  • Trenutki resnice v vašem podjetju.
  • Kako stranke zaznajo kakovost storitev?
  • Kako lahko presežemo pričakovanja naših strank?
4. PROFESIONALNI PRODAJNI POSTOPEK (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako izvajati profesionalni prodajni postopek za večjo prodajo)
  • Pomen ustvarjanja dobrega vtisa in pridobitev zaupanja pri strankah.
  • Pravilno ugotavljanje potreb stranke.
  • Predstavitev izdelka / storitev, da stranko navdušimo.
  • Nevsiljiva izvedba dodatne prodaje za takojšnje povečanje prodaje.
  • Načini za uspešni zaključek prodaje.
  • Moj Akcijski načrt

Kotizacija (z DDV):
• 0,00 € za člane OOZ Nova Gorica in zaposlene pri članih (po splošnih pogojih za izobraževanja)
• 42,00 € za ostale udeležence
Prijave: s spletno prijavnico do vključno 17. 11. 2016

Več informacij na http://www.ooz-novagorica.si/dogodki/profesionalni-odnos-do-strank-za-povecanje-prodaje_2 

Lokacija: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)




Deli z ostalimi:
Komentiraj dogodek

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta dogodek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!