-1°C
-2°C

Kolesarska in peš povezava Preddvor - Bela

Občina Preddvor se v septembru intenzivno ukvarja s kolesarsko povezavo Preddvor – Bela. Načrt je nared, trasa začrtana, trenutno urejajo še nekatere pisne detajle in služnosti, kmalu pa se bodo začela dela. »V roku meseca dni se bodo začela dela na terenu, in sicer urejanje trase od občinske ceste na Zgornji Beli do občinskega zemljišča pri bajerju v Preddvoru. Na tem delu bo nekaj več gradbenih del, medtem ko gre na preostalem delu trase bolj za utrditev zemljišča. Zagotovo bo kolesarska pot v letošnjem letu izvedena v makadamski obliki, če bosta jesen in začetek zime vremensko ugodna, pa upamo, da bo nared tudi asfaltna prevleka. Ostalo pa skoraj zagotovo drugo leto. Gre namreč za dveletni projekt, letos smo mu namenili 50 tisoč evrov,« je povedal župan Rok Roblek.

Kolesarska pot se bo začela pri blokih na Belski cesti, poleg pločnika. Pri bajerju bo zavila desno po hribu navzgor in »čez Novine« po polju mimo dveh hiš, nato pa bo zavila levo do ceste. Pri postaji na mestu nekdanjega križišča za Srednjo Belo bo prehod za pešce. Za ta, prvi del kolesarske poti je Občina Preddvor že pridobila soglasja in služnosti. V načrtu je, da se  pot nadaljuje po gozdu do Zg. Bele, proti Sr. Beli pa ob cesti, kjer bodo zgradili pločnik. Župan je prepričan, da bo pot lepa in priljubljena:   »Verjamem, da bo to ena lepših kolesarskih in pešpoti na tem delu Gorenjske, saj se izogiba prometa, vodi skozi različna okolja, mimo bajerja, vodotoka, čez polje in nudi čudovite razglede.«