Logo MojaObčina.si
JUTRI
20°C
7°C
SOB.
26°C
5°C
Oceni objavo

NA OLIMPIJSKIH IGRAH KAR TRIJE KRKAŠI!

Slovenijo bo na letošnjih igrah zastopalo 54 športnic in športnikov, v namiznem tenisu pa bodo prvič v zgodovini zaigrali tudi v ekipni konkurenci. Za ekipo bodo nastopili člani Namiznoteniškega kluba Krka Deni Kožul, Darko Jorgić ter Bojan Tokić. Slednja bosta zaigrala tudi med posamezniki. V ekipi je tudi tretji krkaš Peter Hribar v vlogi rezervnega igralca za ekipne tekme.

Pred odhodom na Olimpijske igre so predstavniki iz Namiznoteniškega kluba Krka sporočili, da nestrpno pričakujejo začetek iger, ki zaradi epidemije potekajo brez gledalcev. "Jorgić, Kožul in P. Hribar so ob veteranu Tokiču in trenerski legendi ter selektorici Andreji Ojsteršek Urh dobro pripravljeni na Olimpijske igre v Tokiu," so še zapisali. 

Andreja Ojsteršek Urh, selektorica: »Vzdušje v ekipi je ves čas pozitivno in to je tisto, kar je najbolj pomembno. Upam le, da bodo fantje ostali zdravi.« 

Jernej Jedlovčnik, predsednik NTK Krka Novo mesto: »V zgodovini slovenskih namiznoteniških klubov se še ni zgodilo, da bi kar trije člani nekega kluba sestavljali štiričlansko olimpijsko reprezentanco. V klubu smo vsi zelo ponosni.« 

Vse o olimpijski reprezentanci Slovenije lahko spremljate na tokio2020.olympic.si/

Ste vedeli?

Tokijska maskota je Miraitova

Miraitova je kombinacija japonskih besed za prihodnost in večnost – Za uradno maskoto so organizatorji dobili kar 2042 predlogov!

Novo  mesto, 8. 7. 2021 - Vsake olimpijske igre prinašajo nekaj novega. Na Japonskem je to usmeritev v najsodobnejšo tehnologijo. Ta bo prisotna na vsakem koraku, povezava z njo pa je dobro vidna že pri izbiri maskote. Ta je robotskega videza in sliši na ime Miraitova. Avtor Rjojo Taniguči je njeno glavo narisal v obliki samurajske čelade, nato pa pri celotni figuri uporabil motiv »ičimacu mojo«, ki nekoliko spominja na modro-belo šahovnico. Posebna simbolika se skriva tudi v imenu. Miraitova je kombinacija japonskih besed za prihodnost in večnost, značaj maskote pa pooseblja japonski pregovor, ki pripoveduje o tem, kako se človek uči starih stvari in iz njih pridobiva novo znanje. Organizacijski komite iger je sicer iz 2042 prispelih predlogov izbor skrčil na tri, končno izbiro pa zaupal učencem osnovnih šol po vsej Japonski. Tanigučijeva robota sta dobila prepričljivo večino glasov.

Oglejte si tudi