Logo MojaObčina.si
DANES
15°C
8°C
JUTRI
19°C
8°C
Oceni objavo

3 ŽLAHTNE REGIJE ZA 3 X VEČ DOŽIVETIJ!

Zdaj je čas za Vas.

Brda. Vipavska dolina. Kras.

 

Na Pomniku miru na Cerju se je 8.7.2020 odvila predstavitev novega turističnega produkta, ki povezuje Brda, Vipavsko dolino in Kras. Pet krovnih turističnih organizacij, Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda, Turizem Miren-Kostanjevica, ORA Krasa in Brkinov, Zavod TRG Vipava, Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, ter največji turistični ponudnik, novogoriška družba Hit, prvič v zgodovini skupaj kličejo: »Zdaj je čas za Brda, Vipavsko dolino in Kras! Za tri izjemne vinorodne okoliše, ki z barvami sonca, zelene Vipave in temno rdeče jerine rišejo mavrico edinstvenih doživetij. Zdaj je čas, da si podajo roko rebula, zelen in teran.«

 

Projekt, ki pomeni prvi korak na poti povezovanja treh žlahtnih dežel v eno najlepših turističnih zgodb Slovenije, so ob prisotnosti županov občin Brda, Miren-Kostanjevica, Komen in Sežana ter direktorjev vseh treh največjih vinskih kleti, Kleti Brda, Vinakras in Kleti Vipava, predstavili Tina Novak Samec (direktorica ZTKMŠ Brda), Erika Lojk (direktorica JZ za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina), Barbara Repovš (direktorica JZ za turizem Trg Vipava), Aleš Vodičar (direktor ORA Krasa in Brkinov) in mag. Ariana B. Suhadolnik (direktorica Turizma Miren-Kostanjevica).

 

Pisanje novega poglavja turistične zgodbe regije je na Pomniku miru toplo pozdravil tudi državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Simon Zajc: “Skupna ponudba Krasa, Vipavske doline in Goriških Brd je v središče postavila lepote narave, vinogradni karakter treh pokrajin in njihovo gastronomijo. To so aduti, ki premorejo vse, kar danes v turizmu šteje: izvirnost, pristnost in intimnost. Če k temu dodamo še slovensko pregovorno zavezanost visokih higienskim standardom, ekologiji in trajnostnemu ravnanju, imate Vipavci, Kraševci in Brici čisto vse, kar danes turist išče in potrebuje.” 

 

Namen SKUPNEGA POVABILA vseh združenih destinacij, ki vključuje brezplačna vodenja po največjih znamenitostih ob kozarcu avtohtonih vin, rebule, zelena ali terana, na Divaškem tudi slivovke, je goste popeljati na odkrivanje izjeme zgodovinske, kulturne in naravne dediščine teritorija ter izkušnjo obogatiti z okušanjem avtohtone vrhunske žlahtne kapljice. Povezujemo teritorij, ki upoštevaje velikost, premore največ vinarjev, uvrščenih na svetovne TOP lestvice, največ Michelinovih zvezdic kuharskih chefov, največ zlatih in srebrnih slovenskih zelenih destinacij in okoljsko certificiranih ponudnikov turističnih storitev, največ znamenitosti, ki so si zaslužile znamko UNESCO dediščine človeštva. Še bi lahko naštevali merljive kazalnike kakovosti, na podlagi katerih lahko z gotovostjo trdimo, da takšnega bogastva na tako majhnem prostoru ni najti na nobenem drugem koncu sveta! 

 

Čas je, da gostje to edinstveno ponudbo doživijo kot enotno pripoved.

Nenazadnje gre za zgodbo, ki temelji na trajnostnem razvoju in sledi Zelenim smernicam slovenskega turizma. Močna povezovalna nit med zelenimi destinacijami v ospredje postavlja spoznavanje avtohtonih posebnosti regije, Brd, Krasa in Vipavske doline, spodbuja razpršitev gostov in kar je najbolj pomembno, tke trajne vezi med deležniki, ne zgolj znotraj destinacij, temveč na ravni celotne regije.

 

mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije je projekt povezovanja regije pospremila z besedami: » Iskreno me veseli, da ste destinacije Brda, Vipavska dolina in Kras novo realnost, s katero se soočamo v turizmu, prepoznale kot priložnost za oblikovanje še bolj povezanega in še uspešnejšega turizma. Z oblikovanjem ne samo novega turističnega produkta, temveč novega pristnega in edinstvenega doživetja ste naslovili ključno konkurenčno prednost prihodnosti – pametno povezovanje. Z novim doživetjem destinacija tudi pomembno prispeva k uresničevanju vizije Slovenije kot privlačne destinacije za zahtevne obiskovalce.

 

Destinacija svoj razvoj že vrsto let sistematično gradi na trajnostni in kakovostni turistični ponudbi za najzahtevnejše goste, kar med drugim dokazujejo zlati in srebrni znaki Slovenia Green ter številni nazivi in priznanja kot so Best of EU 2020 ter Evropska destinacija odličnosti. Posebno pozornost posvečajo kakovostni ponudbi na področju gastronomije, kar so jo opazili tudi Michelinovi inšpektorji in vrhunske restavracije in destinacijo, ki se združena predstavlja gostom, nagradili z največ zvezdicami v Sloveniji. Kulinarična doživetja dopolnjujejo vrhunska vina, ki se uvrščajo v sam vrh svetovnih lestvic najkakovostnejših vin. O edinstvenosti naravnih in kulturnih danosti destinacije pričajo največje področje Natura 2000, nosilci znaka UNESCO dediščine ter globalno prepoznane ikone slovenskega turizma kot so Lipica, Škocjanske jame in Pot miru od Alp do Jadrana. Vse to in še več nudi odlične možnosti za oblikovanje nadaljnjih novih turističnih produktov. Zato verjamem, da bo tokratno sodelovanje in povezovanje treh destinacij tudi spodbuda za nadaljnje oblikovanje skupnih produktov, skupno trženje in še hitrejši turistični razvoj destinacije. Zahvala vsem županom, predstavnikom destinacij in ponudnikom za sodelovanje, ki je omogočilo oblikovanje novega turističnega doživetja.”

 

 

Skupno zgodbo pod krovnim sloganom Čas za vas. Brda. Vipavska dolina. Kras tke magičnih štiriindvajset (24) znamenitosti, muzejev, umetniških galerij in trajnostnih centrov. 

 

V Brdih:

Grad Dobrovo z zbirko Zorana Mušiča, Srednjeveško vasico Šmartno, Galerijo Alma House v Medani, Vilo Vipolže in Park miru na Sabotinu

 

V Vipavski dolini:

Kostanjeviški samostan Nova Gorica, Trg Evrope Nova Gorica, Mirenski Grad, Galerijo Oskar Kogoj Nature Design, Vipavski Križ, Pilonovo galerijo Ajdovščina, Kovaški muzej Lokovec, Dvorec Lanthieri, Mostovi Vipave, Arhitektura Vipave in Vinski muzej Vipava.

 

Na Krasu:

Kobilarno Lipica, Park Škocjanske jame, Pomnik miru na Cerju, Pepin vrt Dutovlje, Interpretacijski center kraške vegetacije in Botanični vrt v Sežani, Spacalovo galerijo v Štanjelu, Škrateljnovo domačijo v Divači in Slamčevo domačijo v Pliskovici.

 

Verjamemo, da bodo največji biseri goste spodbudili k odkrivanju ostalih skritih zakladov teritorija, krona vsem doživetjem pa bo gotovo eksplozija čutov ob okušanju zlate rebule, igrivega zelena in temperamentnega terana. 

 

Skupno promocijsko zgodbo so z navdušenjem pozdravili ponudniki nočitev ( 135 se jih je vključilo že v prvem krogu) in ponudniki degustacij na 18-ih lokacijah ter družba HIT s prilagojeno ponudbo dodatnih ugodnosti za goste. Kampanja je podprta s priložnostni spletno stranjo www.brda-vipavskadolina-kras.si ter kuponi s QR kodo, ki nudi povezavo do seznama znamenitosti in lokacij za degustacije. Gostje bodo od 17.7.2020 dalje lahko koristili ugodnosti ob najmanj 2 nočitvah. 

 

 

 

 

 

 

Veteran med župani povezane regije, ki ga hkrati odlikuje najdaljši staž, Fran Mužič iz Brd, je ob tej priložnosti povedal: 

 

»Zelo sem vesel, da se uresničuje moja dolgoletna vizija skupnega povezovanja regije. Vedno sem poudarjal, da se mora v turistično promocijo povezovati celoten primorski prostor, s čimer bi posledično gosta med našimi slikovitimi kraji z izjemno dediščino zadržali dan ali dva več. Danes smo naredili korak bližje temu. V povezovanju je moč, še posebej v teh časih okrevanja in ponovnega zagona po epidemiji. Gostje cenijo avtohtonost in gostoljubnost, te pa nam, lahko z gotovostjo trdim, v naši regiji od Brd, Krasa pa vse do Vipavske doline, ne manjka.« 

 

 

 

Zdaj je čas za vas, da prisluhnete zgodbam, ki vabijo v Brda, Vipavsko dolino in Kras.

 

 

Za Brda:  ZTKMŠ Brda

Za Vipavsko dolino: JZ za turizem NG in VD ter Zavod Trg Vipava 

Za Kras in Brkine : ORA Krasa in Brkinov  

Za Miren Kras : Turizem Miren-Kostanjevica 

Oglejte si tudi