V Buzetu je bila izpeljana že 42. Mednarodna gorsko hitrostna avtomobilska dirka, ki je štela za Evropsko prvenstvo ter tradicionalno tudi za točke DP Slovenije. Med 44. slovenskimi voznicami in vozniki sta se izkazala člana ŠD Gas Kras Sanja in Marjan Smrdelj. Prva je zablestela že na sobotnih uradnih treningih, ko je peljala odlično in se uvrstila na 4. mesto v slovenski konkurenci. To je obetalo izjemen spektakel v nedeljo in v tem slogu se je tudi začelo. Sanja in njen unikatni dirkalnik Zastava Yugo Integrale sta bila odlično razpoložena na štartu prve dirke in vmesni časi so veliko obetali.
»Imela sem odličen občutek, avto je letel, kot še nikoli in tudi pnevmatike so odlično držale. Vse to me je celo malo skrbelo in sem si govorila, ali bo izjemen izid ali pa bo kaj počilo. In zgodilo se je slednje. Očitno so bile obremenitve le previsoke in zlomil se je končnik na krmilnem sistemu. Ker avtomobil ni več zavijal, sem tik pred ciljem zadela zid ob robu proge, a se nekako le privlekla do konca prve dirke,« je povedala hitra voznica v času, ko so njeni tekmeci vozili drugo dirko. V ekipi so skušali odpraviti težavo, na pomoč so priskočili tudi iz mnogih drugih ekip, a se ni izšlo. Je pa Sanja dobila potrditev, da je lahko izjemno hitra in se lahko vmeša v boj za najvišje uvrstitve v DP Slovenije.
Po premoru v domači Ilirski Bistrici, ko je sedel v letalo, pa je Marjan Smrdelj v hrvaški Istri spet sedel za volan svoje Škode Felicie proto. Brez težav je odpeljal oba sobotna treninga in obe vožnji dirke v nedeljo. Za oba so to bili novi dragoceni kilometri dirkanja, potrebni za napredek. V PF skupini 1 skupno je zasedel 7. mesto, v slovenski konkurenci tega razreda pa je bil prvi. Do konca letošnje sezone je ostala le še ena dirka za DP Slovenije, gostovanje v furlanskem Čedadu, a se tako Sanja kot Marjan še nista odločila za ta nastop.
VK