SOB.

Zaključek uspešne sezone v Balah

Za zaključek uspešne igralne sezone je Mengeška godba v četrtek, 28. junija, gostovala v Balah, čudovitem obmorskem mestecu v Istri.
Že zjutraj smo se natrpali v avtobus z vsemi inštrumenti, nošami in notami ter se odpeljali proti Balam, kjer nas je že čakala kolesarska odprava, in sicer naš kapelnik Dimitrij Lederer, župan Franc Jerič in predsednik Kolesarskega društva Mengeš Primož Jeretina, ki so na cilj okrog 200 km dolge poti prikolesarili že dan prej. Ker je bil koncert šele zvečer, smo imeli še celo popoldne prosto. Odšli smo v kamp blizu Bal, kjer sta nas gostoljubno sprejela Vanda in Matjaž Repnik iz KD Mihaelov sejem, ki je skupaj s predsednikom Turistične zveze Bale tudi organiziral naše gostovanje in koncert v Balah. Popoldne smo preživeli v prijetnem druženju in kopanju v sicer ne preveč toplem morju. Po večerji je bil čas, da se odpravimo na prireditveni prostor na trg sredi Bal. Na koncertu smo zaigrali zelo pester program, za vsak okus nekaj. V program smo vključili Avsenikove skladbe, zaigrali smo nekaj skladb z naših rock koncertov, poleg tega pa še kakšno skladbo, ki smo jo igrali pred leti in nam je bila posebej všeč, kot na primer A klezmer karnival in Soul Bossa Nova. Na koncu je seveda prišla na vrsto tudi obvezna Mengeška. Koncert je potekal v zelo prijetnem vzdušju in je navdušil obiskovalce, ki so se zbrali na trgu. Poslušat nas je prišla tudi nekdanja učiteljica flavte v Mengšu Ljerka Boljunčić, ki je učila večino flavtistk in flavtistov v godbi ter nas prijetno presenetila. Po uspešnem koncertu smo godbeniki prespali v Balah in naslednji dan izkoristili še za skok v morje. Vsi smo pomagali tudi pri pripravi školjk, ki so bile odlično kosilo. V popoldanskih urah smo se polni lepih vtisov in morskih doživetij odpravili nazaj proti Mengšu. Še enkrat najlepša hvala za gostoljubje, še posebej Vandi in Matjažu Repniku. Se že veselimo novih morskih doživetij.