Logo MojaObčina.si

Logatec

JUTRI
28°C
20°C
SOB.
30°C
17°C

Kako do zdrave telesne drže?

Organizator: Dotik narave, Hana Mihevc s.p. in zavod KON-PAS, Sara Idzig
Kontaktni podatki organizatorja: hana.mihevc@gmail.com, info@kon-pas.org.
Vstopnina: Vstop prost

Kako si predstavljate pravilno telesno držo? Ponavadi takoj pomislimo na vzravnano hrbtenico, pokončno sedenje, pripomočke za popravljanje drže, … Ideal, ki ga lovimo celo življenje in ga ne moremo doseči. Ljudje smo skoraj na vseh področjih življenja obsedeni s popolnostjo in preseganjem samega sebe. Do neke mere nam to koristi in nas motivira. Po drugi strani pa nas tudi hromi, saj se le redko približamo popolnemu stanju.

Za našo telesno držo velja popolnoma enako. Pogosto vzdihujemo, kako si želimo, da bi se boljše držali, da bi nas manj bolela hrbtenica in za boljšo držo iščemo kratkoročne čudežne rešitve.

Kaj pa, če bi se vsega skupaj lotili drugače? Manj idealistično in bolj celostno.

Zavedati se moramo, da na telesno držo vpliva več dejavnikov. Poleg vsakodnevnega gibanja s katerim vzdržujemo telesno moč in gibljivost, je prav tako pomembna tudi kvalitetna prehrana in zadostna hidracija, uravnavanje stresa, preživljanje časa v naravi, ki obvezno vključuje izpostavljanje sončni svetlobi in skrb za dobre odnose s svojimi bližnjimi in predvsem s seboj.

Življenja ni potrebno obrniti na glavo, da to dosežemo. Začnemo lahko z majhnimi koraki, ki so dosegljivi in uresničljivi že v tem trenutku. Premislite, na katerem področju imate trenutno največji izziv (prehrana, odnosi, gibanje, stres) in kakšno pozitivno spremembo bi lahko vpeljali v svojo rutino.

Ker delujem na področju vadb in masaž, vam podajam nekaj predlogov za izboljšanje gibalnih navad.

  • Poskusite vpeljati v svojo dnevno rutino novo aktivnost ali (pozabljen) hobi, ki vas osrečuje in hkrati poskrbi, da dvignete svoj srčni utrip.
  • Če veliko sedite, delajte redne aktivne odmore (na 30 minut), med katerimi se dobro raztegnite, sprehodite in prezračite prostor.
  • V službi lahko motivirate sodelavce z aktivnimi izzivi, ki so kratki, preprosti in zabavni (npr.: počepi ali raztezne vaje ob dobri glasbi).

Dobra gibalna navada se bo prijela samo, če boste v njej uživali in jo čim bolj pogosto izvajali.


Sama sem v iskanju pravilne drže prišla do zaključka, da je drža tako kompleksna kot človek sam. Zato sem v sodelovanju s plesno-gibalno psihoterapevtko Saro Idzig zasnovala celosten program POZITIVNA DRŽA. Če želite doseči dolgoročno preobrazbo, se morate drže lotiti na vseh nivojih in prav to bomo storili s celoletnim programom - tedensko vadbo in poučnimi predavanji s katerimi začnemo jeseni 2022 v Logatcu.

Predstavitvene ure v Logatcu:

9.8. in 9.9. 2022 ob 19:00

Vabljeni, da se nam pridružite na potovanju do boljše drže.

Hana in Sara


Več informacij na:

https://www.dotiknarave.com/pozitivna-drza

Prijava in kontakt: hana.mihevc@gmail.com in info@kon-pas.org (Sara)





Všečkaj objavo

Oglejte si tudi