Logo MojaObčina.si
JUTRI
18°C
8°C
SOB.
25°C
7°C
Oceni objavo

Rdeča luč priključku Dragomer

Pri gradnji novega izvennivojskega avtocestnega priključka Dragomer se zapleta. Agencija RS za okolje je zavrgla Darsovo vlogo za okoljevarstveno soglasje. Na Darsu menijo, da je odločitev prenagljena in se bodo na sklep pritožili.

Agencija RS za okolje je konec maja prejela vlogo Dars za podaljšanje veljavnosti okoljevarstvenega soglasja za nov avtocestni priključek in zahodno obvoznico Brezovica. »Med postopkom je DARS zaradi spremembe posega spremenil tudi vlogo, in sicer v vlogo za izdajo novega okoljevarstvenega soglasja. Ker je bila vloga za izdajo okoljevarstvenega soglasja nepopolna, je ARSO pozval DARS k dopolnitvi. DARS je zaprosil za podaljšanje roka za dopolnitev vloge, čemur je ARSO ugodil,« so zapisali na Agenciji za okolje. Kjer so še pojasnili, da so po drugem zaprosilu za podaljšanje roka ugotovili da podani razlogi za podaljšanje niso upravičeni, zato roka niso podaljšal. Poleg tega pa so zavrgli tudi vlogo za izdajo okoljevarstvenega soglasja.

Za komentar smo poprosili tudi Direkcijo za avtoceste RS, kjer menijo, da je sklep Arso o zavrženju vloge za podaljšanje roka za dopolnitev vloge za izdajo okoljevarstvenega soglasja za zgraditev novega izvennivojskega priključka Dragomer na avtocestnem odseku Ljubljana-Vrhnika prenagljen.

»Trenutno smo namreč v postopku pridobivanja s strani ARSO zahtevanih dopolnitev. Ključni korak pri dopolnitvi vloge je uskladitev hidrološko-hidravlične študije (HHŠ) z Direkcijo RS za vode, ki poteka že dobro leto. Po uskladitvi HHŠ bo možno dokončno zaključiti projektno dokumentacijo za pridobitev gradbenega dovoljenja (t. i. PGD dokumentacija), na podlagi katere se bo lahko izdelala dokumentacija za podaljšanje okoljevarstvenega soglasja v skladu z zahtevami ARSO,« so sporočili z Darsa . Pojasnili so še nam, da je bilo vlogo zaradi dolgotrajnega usklajevanja hidrološko hidravlične študije nemogoče dopolniti z zahtevano dokumentacijo, zato so ARSO zaprosili za podaljšanje roka do 30. 4. 2020, kar je glede na dosedanji potek dogodkov po njihovi ceni realen datum.

Dars se bo na sklep pritožil, če pa bo ta vseeno obveljal, nameravajo pridobivati gradbeno dovoljenje po integralnem postopku, ki po novi zakonodaji združuje postopek izdaje gradbenega dovoljenja in okoljevarstveno soglasje. »Zaradi pomanjkanja konkretnih primerov iz prakse je težko oceniti do kakšnega časovnega zamika bo zaradi tega prišlo,« še dodajajo.

»Začetek gradnje novega priključka je vezan na pridobitev vseh soglasij na projektno dokumentacijo za pridobitev gradbenega dovoljenja - PGD (predvsem vodnega soglasja in okoljevarstvenega soglasja), pridobitev nepremičnin, izdajo gradbenega dovoljenja in potrditev investicijskega progama na Ministrstvu za infrastrukturo ter na uspešno izveden postopek javnega naročila za izvedbo del, » so zapisali na Dars. Ko bodo enkrat zakopali lopate bo gradnja zaradi zahtevnih barjanskih tal in temu prilagojene tehnologije gradnje, trajala najmanj dve gradbeni sezoni. »Trenutno se »vrtimo« samo okoli vodnega soglasja in okoljevarstvenega soglasja,« še pravijo.

Vrednost gradbenih del je na podlagi projektne dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja ocenjena na približno 27 milijonov evrov Izvedeli pa smo še, da ima Dars trenutno pridobljenih 75 odstotkov potrebnih zemljišč za gradnjo priključka. Vsa zemljišča pa bodo predvidoma pridobljena do konca leta 2019.

 

V. L.

Oglejte si tudi