Logo MojaObčina.si

Ljubljana

JUTRI
5°C
-3°C
NED.
7°C
-7°C

Dobre prakse zaposlovanja

10890
Deli

Letošnji Y.business cikel zaključujemo s še zadnjim Success Story dogodkom. Po zaključni konferenci drugega cikla projekta Made With Y je smiselno, da tematiko navežemo na zaposlovanje mladih. Tokrat bo z nami mlad direktor spletne agencije Optiweb, Miha Lavtar, ki slovi po svojih dobrih praksah zaposlovanja.

Pot v podjetništvo ga je ponesla že v času srednje šole, njegovo podjetje pa letno dosega tudi 90% rast.

Agencija je prejemnik mnogih nagrad:

  • TOP 3 zaposlovalci v Sloveniji,
  • Zlata nit – nagrada za zaposlovalca leta
  • nagrada Ameriške gospodarske zborice Slovenije AmCham – najboljša poslovna praksa v sklopu motivacija.

Pridružite se nam v torek, 26. junija ob 18. uri.

Miha bo z vami podelil svojo podjetniško zgodbo, izzive in uspehe. Kakšne zanimive trenutke je doživel na svoji poti? Predstavil bo tudi nekatere dobre prakse, ki jih izvajajo v agenciji. Od kje črpajo ideje? Kaj ga je vodilo v vodenje podjetja, ki je zaposlenim prijazno?

Udeležba je brezplačna, prijavite se na naši ybusiness spletni strani. 


PROGRAM DOGODKA:

18.00 – 18.05: Uvodni nagovor: Andraž Šiler, strokovni direktor Zavoda Ypsilon

18.05 – 19.00: Voden pogovor: gost Miha Lavtar, direktor spletne agencije Optiweb

19.00 – 19.10: Vprašanja iz občinstva

19.10 – 20.00: Mreženje s pogostitvijo

Pogovor z gostom bo vodila direktorica Zavoda Ypsilon, Manja Munda.

KDO JE MIHA LAVTAR?

Podjetnik, ki je že na koncu osnovne šole postavil prvo spletno stran in jo skozi leta vsaj 5x popolnoma prenovil, ter si nabral precej izkušenj iz programiranja in optimizacije za iskalnike. Po uspešni prodaji domene za 2000 €, je pri 19. letih odprl podjetje in pričel poslovno pot.

Bil je pobudnik za zabavno rekreativen dogodek Blatfejst, ki je zadnjo leto privabil okoli 800 ljudi in soustanovitelj podjetja za video produkcijo Videa, ki ga je letos uspešno prodal. Glavna zgodba njegove podjetniške poti pa je Optiweb, ki že 9 let raste s povprečno rastjo 80 % na leto. Poskrbijo za celostni digitalni pristop od spletne strani, trgovine in marketinga, pa naj bo to Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, optimizacija za iskalnike, ali pa kakšne bolj neklasične metode. Ekipa skoraj 40-ih sodelavcev se predvsem fokusira na to, da stranki pomagajo do rezultatov, kar na koncu edino šteje. Ogromno dela na zaposlenih ter njihovi osebnostni in profesionalni rasti.

 Za več informacij smo dosegljivi na e-naslovu info@ypsilon.si.

Všečkaj objavo

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!
MBA vhodna vrata in okna