Prvi dan je zajemal obiske pri naslednjih ponudnikih: Kmetija Kotar (Kmetija Pr' Špan), Turizem Fajdiga, Ranč Prebil, Hiša Ida in Domačija Grofija. V drugem srečanju pa so obiskali naslednje ponudnike: Niceranch, Kmetijo Erjavec, Turistično vas Pristava, Vilo Kosca, Kmetijo Čož in Letališče Šentvid.
Posamezni ponudnik je predstavil njegovo turistično ponudbo, svojo zgodbo in tako približal informacije, ki so ključne za povezovanje ponudbe znotraj destinacije Prijetno domače. Pomembno je, da turistični/lokalni ponudniki poznajo ponudbo znotraj destinacije, saj ima obiskovalec na tak način lepšo izkušnjo, obenem pa se tudi turistični ponudnik lažje znajde pri podajanju informacij o ostali turistični ponudbi v njegovi bližini.
V Zavodu Prijetno domače se že veselijo poletne turistične sezone, da bodo tudi v praksi uporabili vse pridobljene informacije in se še bolj intenzivno povezovali.
»Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«.
www.eu-skladi.si