Občine: Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, SevnicaObčine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, ŽetaleObčine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, VrhnikaObčine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, PostojnaObčine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, VipavaObčine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, VeržejObčine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, ŽužemberkObčine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, SežanaObčine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob SaviObčine: Bistrica ob Sotli, Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, ŽalecObčine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, VuzenicaObčine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica
Mojaobčina.si

Taborjenje v Bohinju

Primerno za: Vse
Letos smo mengeški taborniki kljub razmeram izpeljali poletni tabor, ki je potekal v Bohinju od 18. do 25. julija, naši najstarejši člani pa so svojo pot na tabor začeli z Bleda že v četrtek, 16. julija. Na Bledu so preživeli prijetno dopoldne, nato pa so se odpravili proti Bohinjski Beli. Čeprav jih je nekajkrat rahlo namočilo, so v soboto uspešno prispeli v tabor.
V soboto ob enajstih smo se zbrali še z mlajšimi člani v Bohinjski Bistrici in se peš odpravili kopat na Bohinjsko jezero. Tam smo tudi pojedli kosilo, odigrali nekaj iger, ter se okoli štirih popoldne odpravili v tabor, kjer so nas sprejeli grški bogovi in oznanili rdečo nit letošnjega taborjenja. Prvi večer smo preživeli ob ognju, kjer smo si spekli večerjo in peli taborniške pesmi ob spremljavi kitare. Naši dnevi so se začenjali z jutranjo telovadbo, zajtrkom, pospravljanjem šotorov in jutranjim zborom, potem pa smo se do kosila odpravili v gozdne šole, kjer smo si prvi dan našli in uredili naše vodove kotičke. V gozdnih šolah smo opravljali različne izzive, ki so nam jih zastavili grški bogovi. Po kosilu in počitku je sledil popoldanski in večerni program. V nedeljo smo v gozdnih šolah izdelovali opremo za šotor iz naravnih materialov (polička za čevlje, obešalnik, lesen klin, šalčka). Popoldne je sledila strateška igra, v kateri smo na koncu vsi skupaj zgradili Olimp, večer pa smo preživeli s klasičnimi taborniškimi igrami. Ponedeljek je bil vodni dan, v gozdnih šolah smo zato opravljali vodne izzive, popoldne pa smo se ob jezeru igrali vodne igre. V torek je bil čas, da se odpravimo na enodnevni bivak. Po zajtrku smo si spakirali nahrbtnike in se odpravili na pot. Po starostnih skupinah smo se odpravili vsak na svojo lokacijo bivakiranja. Sami smo si lahko izbrali pot hoje, zato smo skoraj vsi izkoristili možnost kopanja v jezeru ali reki. Pozno popoldne nas je ujela ploha, vendar smo si kljub temu vsi zmogli skuhati večerjo in postaviti bivake. Naslednje jutro smo bivake pospravili, ter se odpravili nazaj proti taboru. Popoldne nas je čakala proga preživetja, kjer smo morali premagati veliko ovir, najbolj zabavno pa je bilo seveda plazenje po blatu. Zvečer smo bili vsi že zelo utrujeni, zato smo večer preživeli ob ognju in se odpravili zgodaj spat. Naslednji dan smo bili že spet vsi pripravljeni na nove izzive. Po gozdnih šolah nam je Afrodita povedala, da nas danes čakajo poroke. Popoldne so fantje izdelovali šopke, kravate in prstane, punce pa so si izdelovale poročne obleke. Zvečer so sledile poroke, na katerih smo v parih opravljali različne izzive. Tako hitro je bil tu že petek, ko smo imeli našo zadnjo gozdno šolo, popoldne pa se odpravili na vodov izhod v Bohinj. Za zadnji večer smo imeli še krste za tiste, ki so bili letos prvič na taboru. Zadnji del večera smo preživeli ob ognju in petju pesmi. Prišla je sobota in že smo se morali spakirati, sledil je še zaključni zbor s starši in odhod domov.