Mojaobčina.si

Prilagojena kampanja MY WAY

Slovenska turistična organizacija letos v prilagojeni obliki nadaljuje enega najpomembnejših tržno-komunikacijskih projektov, digitalno kampanjo MY WAY. Kampanja poteka od 31. avgusta do sredine decembra sedmih državah: v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Veliki Britaniji, v Franciji, na Madžarskem in v Švici. Tudi v letošnjem letu kampanja goste nagovarja s kreativnim konceptom MY WAY in tako nadaljuje z izpostavljanjem personaliziranih doživetij po meri posameznika. Potekajo tudi druge aktivnosti na tujih emitivnih trgih, med drugim STO pripravlja nov, inovativen, igriv in izobraževalen specialistični program za tuje organizatorje potovanj in turistične agente. V novembru pripravljajo virtualni dogodek za Madžarsko, Slovaško, Poljsko in Češko ter za področje Beneluxa. Ob virtualnih poslovnih dogodkih načrtujejo tudi serijo predstavitev v posameznih evropskih državah v živo, upoštevajoč predvsem epidemiološko stanje posamezne države. 

V letošnjem letu gorenjska turistična središča, še posebej Bled, opažajo, da je narodnostna slika gostov precej bolj drugačna kot v preteklih letih. Na prvem mestu po številu nočitev so v letošnjem poletju Nemci in Slovenci.

Obdobje: 01. 01. - 31. 12.
Trajanje: 4 h
Primerno za: Vse
Cena: od 72€

Všečkaj objavo


Oceni objavo


Oglejte si tudi