Kot ostalih vsaj tisoč voznikov, ki se dnevno vozimo proti glavnemu mestu, me je zanimal razlog za kar deset dni trajajočo popolno zaporo ceste. Mar ni dovolj velika ovira že sam semafor, nekaj mesecev sta bila na cesti celo dva zaradi dveh gradbišč? Delovodja gradbišča mi prijazno pojasni, da bodo v desetih dneh ne le minirali trdovratno skalo, ki jo že deset dni rušita dva velika bagra, ampak bodo uredili tudi podzemne odtoke meteorne vode na tem področju najožjega cestišča in zamenjali most nad hudournikom pri tabli Belica – razširjen bo spodnji del, kjer deroča voda nekajkrat letno pokaže svojo moč, ter zgornji del s širšim cestiščem. Da so profesionalci v cestogradnji, me prepriča s podatkom, da vse skale, ki jih odkruši 30-tonski bager, odpeljejo na začasno deponijo, ki se nahaja ob novo asfaltirani cesti, in zmeljejo v kamniti drobir. Drobljenec uporabijo za nasip nove ceste, ki bo na tem mestu skoraj dva metra višja kot pred obnovo – poplave bodo na tem delu le še medel spomin!
Izvajalec del, Rekon d.o.o, je pred leti vstopil pod okrilje Komunalne gradnje Grosuplje d.o.o in ima mnogo referenc na področju cestogradnje, pa tudi lastni kamnolom ter dolgoročni najem betonarne, s čimer so na trgu lahko zelo konkurenčni.
Vsekakor je rekonstrucija ceste po odsekih edina sprejemljiva možnost, semafor ali dva in se gradi širša in varnejša prihodnost. Potrpljenje je pa bojda božja mast, tako da mirno in strpno vozimo naprej.
Sebastjan Vehar