AMZS izbor organizira v sodelovanju s Policijo, Rdečim križem Slovenije, Javno agencijo RS za varnost prometa, ob medijski podpori Vala 202 in pokroviteljev: Zavarovalnica Sava, Summit motors Ljubljana (zastopnik vozil Ford), Continental, Radenska, Petrol, Telekom Slovenije, Garmin Slovenija in L'Occitane Slovenija (uradni dobavitelj Stillmark, d. o. o.).
Na začetku je zbrane nagovoril generalni sekretar Avto-moto zveze Slovenije France Kmetič, ki se je vsem partnerjem zahvalil za njihov prispevek k uspešnosti izbora Najboljši za volanom in povedal, da je interes za izvedbo takšnega tekmovanja tudi v tujini, zato AMZS upa, da bo ta projekt že letos nadgradil ter organiziral izbor na mednarodni ravni, v sodelovanju s partnerskimi avtomobilskimi klubi pod okriljem mednarodne avtomobilistične zveze FIA.
Svoje izkušnje in vlogo ambasadorja varne vožnje je predstavil lanski zmagovalec Klemen Pongračič, ki je sicer sodeloval že v izboru leta 2017, ko se je njegova pot zaustavila v polfinalu. »To, da si dober voznik, ne pomeni le, kako hitro si upaš peljati v ovinek. Vožnja je velika odgovornost in zanjo potrebuješ veliko znanja. Prepričan sem, da sem k razmišljanju o varni vožnji spodbudil mnoge vrstnike, zagotovo pa vse tiste, ki so se kdaj peljali z mano.« Povedal je, da se je v izbor prijavil skupaj s prijatelji, predvsem zato, ker je v tem videl priložnost voziti nove avtomobile in se česa novega naučiti ter da bi na ta način preizkusil samega sebe. Ob tem pa dodal: »Mladi smo glede vožnje precej samozavesti. Tečaj varne vožnje za mlade voznike je zagotovo precej pripomogel k naši varnosti, saj lahko v varnem okolju poligona ugotovimo, kako se avto obnaša v kritičnih situacijah. Tudi zato se je v zadnjih letih ozaveščenost o varni vožnji med nami povečala. Menim, da mladi vozniki nismo takšen problem. Problem so tisti vozniki, ki zase mislijo, da so najboljši.«
Matjaž Leskovar iz Sektorja prometne policije je izpostavil, da kljub izboljšanju prometne varnosti v zadnjih letih mladi vozniki (med 18. in 24. letom) ostajajo kategorija udeležencev v prometu, ki ji je treba posvečati več pozornosti.
T. T.