Logo MojaObčina.si
JUTRI
10°C
2°C
NED.
13°C
-1°C

OBČINSKI REDAR VIŠJI SVETOVALEC - VODJA REDARSTVO M/ž

Datum objave: 11. 08. 2020
Številka razpisa: Številka: 110-20/2020-1

Na podlagi sedmega odstavka 57. člena, 58. člena in 59. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF) ter Akta o sistemizaciji delovnih mest v organu skupne občinske uprave - Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Bled, Bohinj in Železniki št. 100-2/2020 z dne 31.07.2020, župan Občine Bled, objavlja javni natečaj za zasedbo prostega uradniškega delovnega mesta v Medobčinskem inšpektoratu in redarstvu občin Bled, Bohinj in Železniki

 

»OBČINSKI REDAR VIŠJI SVETOVALEC – VODJA REDARSTVA (m/ž)«

(šifra delovnega mesta: C067033)

za nedoločen čas

 

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:

  • najmanj specializacija po višješolski izobrazbi (prejšnja) ali najmanj visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ali najmanj visokošolska strokovna izobrazba (1. bolonjska stopnja) ali najmanj visokošolska univerzitetna izobrazba (1. bolonjska stopnja),
  • najmanj 4 leta delovnih izkušenj,
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv (če izbrani kandidat nima opravljenega obveznega usposabljanja za imenovanje v naziv, ga mora opraviti najpozneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi),
  • opravljen predpisan preizkus znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku, [EP1]
  • opravljen preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja (če izbrani kandidat nima opravljenega preizkusa znanja, ga mora opraviti najkasneje eno leto po sklenitvi pogodbe o zaposlitvi),
  • opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka (če izbrani kandidat nima opravljenega strokovnega izpita iz upravnega postopka, ga mora opraviti najkasneje v treh mesecih od sklenitve delovnega razmerja),
  • znanje uradnega jezika,
  • državljanstvo Republike Slovenije,
  • ni pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • zoper kandidata ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

 

 

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z delovnimi izkušnjami s področja za katerega se razpisuje delovno mesto in kandidati, ki že imajo opravljen preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja. 

 

Po trinajsti točki 6. člena ZJU se kot delovne izkušnje šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.

 

Delovne izkušnje se skrajšajo za tretjino v primeru, da ima kandidat univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo oziroma magisterijem znanosti. 

 

Šteje se, da kandidat izpolnjuje pogoj obveznega usposabljanja za imenovanje v naziv po 89. členu ZJU, če je opravili strokovni izpit za imenovanje v naziv skladno z določbami ZJU in/ali se je udeležili priprav na strokovni izpit oziroma usposabljanja za imenovanje v naziv. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv, v skladu s prvim odstavkom 89. člena ZJU, opraviti najpozneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi.

 

Skladno s tretjim odstavkom 20. člena Uredbe o vrsti izobrazbe, strokovnem usposabljanju in preizkusu znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku (Uradni list RS, št. 75/13 in 29/14), se šteje, da izpolnjuje pogoje glede preizkusa znanja za vodenje prekrškovnega postopka in izdajo plačilnega naloga po navedeni uredbi občinski redar, ki je po uveljavitvi navedene uredbe opravil strokovno usposabljanje in preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarja na podlagi Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06).

 

V primeru, da izbrani kandidat nima opravljenega preizkusa znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja, ga bo moral skladno z drugim odstavkom 22. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 in 9/17; v nadaljevanju: ZORed), opraviti najkasneje eno leto po sklenitvi pogodbe o zaposlitvi. Dokler izbrani kandidat ne opravi strokovnega usposabljanja in preizkusa znanja, v skladu s prvim odstavkom 22. člena ZORed, je občinski redar – pripravnik in ne sme samostojno opravljati nalog občinskega redarja.

 

V primeru, da izbrani kandidat nima opravljenega strokovnega izpita iz upravnega postopka, ga mora skladno s tretjim odstavkom 31. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) opraviti najkasneje v treh mesecih od sklenitve delovnega razmerja.

 

Na podlagi 61.a člena ZJU se kandidati, ki ne izpolnjujejo natečajnih pogojev, ne uvrstijo v izbirni postopek.

 

Prijava na prosto delovno mesto mora vsebovati:

  1. pisno izjavo in dokazilo oziroma verodostojno listino o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter datum (dan, mesec in leto) zaključka izobraževanja ter ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
  2. pisno izjavo in dokazilo oziroma verodostojno listino o delovnih izkušnjah, iz katere je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj (čas opravljanja dela - datum sklenitve in datum prekinitve delovnega razmerja, opis dela in stopnja/raven izobrazbe, na delovnih mestih pri posameznem delodajalcu),
  3. pisno izjavo in dokazilo oziroma verodostojno listino o opravljenem usposabljanju za imenovanje v naziv (če ima kandidat opravljeno usposabljanje),
  4. pisno izjavo in dokazilo oziroma verodostojno listino o opravljenem predpisanem preizkusu znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku,
  5. pisno izjavo in dokazilo oziroma verodostojno listino o opravljenem preizkusu znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja (če ima kandidat opravljen preizkus znanja),
  6. pisno izjavo o opravljenem strokovnem izpitu iz upravnega postopka, iz katere mora biti razvidna ustanova na kateri je kandidat opravljal izpit in leto opravljanja izpita (če kandidat izpit ima),
  7. pisno izjavo kandidata, da:
  8. je državljan Republike Slovenije,
  9. ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  10. zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
  11. pisno izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Občini Bled pridobiti podatke iz uradnih evidenc, ki so navedeni v 7. točki. V primeru, da kandidat s tem ne soglaša, mora sam predložiti ustrezna dokazila.

 

Dokazila (lahko tudi fotokopije dokazil) oziroma verodostojne listine, iz katerih je razvidno izpolnjevanje pogojev, mora kandidat k prijavi  obvezno predložiti.

 

Zaželeno je, da kandidat k prijavi z dokazili oziroma verodostojnimi listinami priloži tudi kratek življenjepis. V prijavi lahko poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.

 

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za javni natečaj za uradniško delovno mesto OBČINSKI REDAR VIŠJI SVETOVALEC – VODJA REDARSTVA«, na naslov: Občina Bled, Cesta svobode 13, 4260 Bled, in sicer v roku 8 dni od objave na spletni strani Občine Bled in spletnih straneh Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov obcina@bled.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

 

Če je prijava poslana po pošti, se šteje, da je pravočasna, če je bila oddana na pošto najkasneje zadnji dan roka za prijavo.

 

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni v roku 30 dni po opravljeni izbiri. O izbiri oziroma neizbiri uradnika se vsakemu kandidatu, ki je sodeloval v izbirnem postopku, izda in vroči sklep. Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletni strani Občine Bled (https://www.e-bled.si/).

 

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za delovno mesto OBČINSKI REDAR VIŠJI SVETOVALEC – VODJA REDARSTVA, na katerem se dela lahko opravlja v nazivih Občinski redar višji svetovalec I, Občinski redar višji svetovalec II in Občinski redar višji svetovalec III. Izbrani kandidat bo imenovan v naziv VI. stopnje, Občinski redar višji svetovalec III. Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom (40 ur/teden) in šest (6) mesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Bled, Bohinj in Železniki, Cesta svobode 13, 4260 Bled, oziroma v drugih uradnih prostorih, kjer organ opravlja svoje naloge ter na terenu vseh treh občin. 

 

Izbrani kandidat bo na delovnem mestu opravljal naslednje naloge: 

  • vodenje, organiziranje in koordiniranje organizacijske enote,
  • nadzor nad izvajanjem zakonov in odlokov občine ter izvajanje pooblastil iz stvarne pristojnosti občinskega redarstva,
  • izvajanje nalog v skladu s prioritetami, določenimi v občinskem programu varnosti,
  • vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku,
  • vodenje in odločanje v najzahtevnejših upravnih postopkih na I. stopnji,
  • spremljanje, analiziranje, proučevanje in ocenjevanje varnostnih razmer ter učinkovitosti redarskega dela,
  • neposredno vodenje najzahtevnejših operativnih nalog,
  • načrtovanje operativnega dela, organiziranje, nadziranje in usklajevanje dela,
  • samostojna izvedba izpopolnjevanja in usposabljanja občinskih redarjev,
  • usklajevanje nalog z drugimi institucijami,
  • oblikovanje in načrtovanje novih oblik operativnega dela,
  • samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših nalog,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog z delovnega področja po odredbi nadrejenega.

 

Dodatne informacije o javnem natečaju in delovnem področju je mogoče dobiti pri Primožu Lahu, vodji Medobčinskega inšpektorata in redarstva, ki je dosegljiv na telefonski številki 04 6200315. 

 

V besedilu javnega natečaja uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

 

 

ŽUPAN

Janez FAJFAR

Všečkaj objavo