Logo MojaObčina.si
JUTRI
18°C
6°C
SOB.
22°C
4°C
Oceni objavo

STRATEGIJA RAZVOJA TURIZMA V ZASIPU 2018-2025

Marca je Turistično društvo Zasip pripravilo delovni osnutek Strategije razvoja  turizma v Zasipu do leta 2025, ki smo ga predstavili na letnem občnem zboru društva. Zavedamo se, da napisana beseda lahko zaživi le, če jo občani sprejmemo, z njo zaživimo in jo skupaj uresničujemo, zato smo za vsa gospodinjstva v Zasipu pripravili kratek povzetek, s katerim domačine pozivamo k sodelovanju, saj si v prvi vrsti želimo, da bi v krajanih in krajankah vzpodbudili željo po tem, da postanejo aktivni soustvarjalci turističnega razvoja našega lepega kraja.

Turistično društvo Zasip se predstavlja pod imenom Prgarija. Iz prge, moke iz suhih tepk, je nastala cela vrsta kulinaričnih dobrot pod mentorstvom cenjene krajanke Bojane Pipan, ki so zasloveli v ožji in širši okolici. Naša prva naloga je zato zaščita imena “Prgarija”, ki bo v nadaljevanju temeljna blagovna znamka za vse izdelke in storitve, ki jih bomo predstavljali.

V sklopu strategije sledimo še drugim pomembnim ciljem:

  • Zbiranje idej za izvirne spominke in pričetek trženja spominkov
  • Povezovanje z vrtci in šolami in priprava izobraževanja o turizmu z namenom pridobitve aktivnega podmladka;
  • Zbiranje in nagrajevanje najbolj izvirnih idej v turizmu v povezavi z Zasipom;
  • Tekmovanje v urejenosti okolice hiš ter razširitev na tekmovanje v najlepše urejenem predelu Zasipa ( npr. Ledina, Stagne..);
  • Organiziranje vodenja po kraju po posebej pripravljenem programu: arhitekturna in naravna dediščina, kulinarična pot (cerkve, obeležja, kmetije, gostilne);
  • Posaditev drevoreda tepk
  • Ureditev krožne poti Hom-Podhom-Vintgar-Hom – Prgarska pot;
  • Organizacija tipično kulinarične ponudbe Zasipa na Homu za skupino turistov in/ali za stacionarne goste
  • Izvajanje različnih delavnic in tečajev za ozaveščanje prebivalstva o turizmu    
  • Prevod knjižice kuharskih receptov Prgarija  
  • Organizacija rekreativnih aktivnosti  
  • Organizacija zimske in poletne olimpijade;
  • Promocija gasilskih veselic kot tipičnih slovenskih dogodkov;
  • Sodelovanje pri oživitvi Jurčka na Homu v duhu povezovanja s krajem.

 

Vabimo vas, da si delovni osnutek Strategije v celoti ogledate na spletni strani www.zasip.si ter nas obvestite o vaših morebitnih idejah in predlogih, ki jim bomo v veseljem prisluhnili in jih upoštevali pri oblikovanju končne verzije dokumenta. Lahko nam pišete na info@zasip.si, ali na FB stran Turističnega društva Zasip, lahko pa nas preprosto pokličete na 040 353 979 (Mateja) ali se najavite na obisk. Vaše predloge zbiramo do 30. avgusta.

V pričakovanju vašega odziva vas prijazno pozdravljam in vas pozivam k sodelovanju.

 

Mateja Vilman, Turistično društvo Zasip

Oglejte si tudi