V okviru projekta Blejski lokalni izbor oziroma Bled Local Selection, s katerim
želimo na Turizmu Bled doseči mreženje med ponudniki, zagotoviti odlično
kakovost pridelkov, izdelkov, storitev in butičnih doživetij ter povečati
prepoznavnost kakovostne ponudbe Bleda, je v letošnjem letu potekalo drugo
ocenjevanje ponudbe v prvi fazi sistema certificiranja, in sicer rokodelskih
izdelkov in izdelkov unikatnega in industrijskega oblikovanja, pridelkov in
živilskih izdelkov ter jedi in pijač postreženih na gostinski način. Strokovna
komisija je skupno ocenila 94 izdelkov in jedi 21 prijaviteljev. Lokalna ponudba
bo tako kmalu bogatejša za preko 60 pozitivno ocenjenih prehrambnih, obrtniških
in gostinskih izdelkov, kar bomo obeležili s posebnim dogodkom – podelitvijo
certifikatov, ki bo potekal 25.10., v prostorih Infocentra Triglavska roža
Bled. Dober odziv na drugo ocenjevanje je dokaz, da kolektivna blagovna znamka
BLS postopoma pridobiva na pomenu ter spodbuja inovativnost in podjetnost
lokalnega prebivalstva pri ustvarjanju lokalnih, avtentičnih zgodb in visoko
kakovostnih produktov.
Za vse tiste, ki se zanimate za kolektivne blagovne znamke in lokalno ponudbo
ter prihajate v stik z obiskovalci Bleda kot ponudniki nastanitev, gostinskih
storitev, doživetij in drugih aktivnosti, bomo v oktobru, in sicer 11.10.,
organizirali študijsko turo z ogledom primerov dobrih praks. Ogledali si bomo
izbrano ponudbo v okviru kolektivne blagovne znamke Bohinjsko/From Bohinj.
Program vključuje ogled nastanitve s certifikatom, delavnice odprtih vrat,
zajtrk in kosilo s certifikatom, vodeno doživetje s certifikatom, degustacijo
certificiranih izdelkov in predstavitev blagovne znamke Bohinjsko. Primere
dobrih praks boste odkrivali skupaj z našo ekipo ter v spremstvu dr. Tanje
Lešnik Štuhec, strokovnjakinje na področju razvoja kolektivnih blagovnih znamk.
Prijave zbiramo do ponedeljka, 4. 10. 2021, oziroma do zapolnitve mest v
avtobusu. Za vse dodatne informacije in potrditev udeležbe sem vam na voljo na mateja.vilman@visitbled.si,
celoten program pa si lahko ogledate tudi na naši spletni strani www.bled.si pod zavihkom Informacij/Poslovne
strani/Novice.
V prihodnjem letu načrtujemo ponovno ocenjevanje obstoječih področij in obenem
prehod na drugi nivo sistema certificiranja ponudbe s kolektivno blagovno
znamko Bled Local Selection. K sodelovanju pri aktivnostih v okviru znamke
prisrčno vabimo vse zainteresirane!
Mateja Vilman, Turizem Bled
Oceni objavo
Nove zgodbe v okviru projekta Blejski lokalni izbor
Oglejte si tudi
Objavljeno: