Slovenska hiša v Parizu
Slovenska hiša, ki je stala v pariškem parku La Villette, v času OI, je med 27. julijem in 11. avgustom, predstavljala informacijsko in prireditveno središče Slovenije za francosko in svetovno javnost. V hiši so potekala druženja, seminarji, delavnice in ostali predstavitveni dogodki, poskrbljeno pa je bilo tudi za kulinarična razvajanja. Ob priložnosti sta bili v hiši predstavljeni tudi prvi slovenski zlati olimpijski kolajni, ki ju je leta 1924 prav v Parizu osvojil telovadec Leon Štukelj.
Največja izvedba Slovenske hiše doslej je predstavljala odlično platformo za krepitev mednarodnih povezav in predstavitev Slovenije mednarodni skupnosti v Franciji, kjer v ospredju ni bil zgolj šport, temveč tudi turizem, gospodarstvo, gastronomija in kultura. Francoski trg ima izjemen potencial, skupno pa nam je navdušenje nad aktivnimi počitnicami, ljubezen do narave, kulture, kolesarstva – pa tudi do gastronomskih užitkov.
Francoze prepriča narava in trajnostna naravnanost Slovenije
V ponedeljek, 29. julija, je v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) potekal dogodek, namenjen slovenskemu turizmu, osrednji del so predstavljala dvostranska srečanja med slovenskimi destinacijami in francoskimi organizatorji potovanj in turističnimi agencijami. Slovensko turistično ponudbo je predstavilo sedem slovenskih turističnih informacij in združenj, poleg skupnosti Julijskih Alp, so slovenske barve zastopali tudi Turizem Ljubljana, Turistično združenje Portorož, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, ORA Kras in Brkinov ter Holding Kobilarna Lipica.
Predstavnik
skupnosti Julijskih Alp je regijo predstavil približno 30 turističnim agentom
in organizatorjem potovanj, najbolj pa jih ne navdušila narava in trajnostna
naravnanost regije. Dan so zaključili z neformalnim mreženjem ob športnem
navijanju, odeti v zelene barve znamke I feel Slovenia.
Francija na 9. mestu po številu prenočitev
Francija je eden od primarnih trgov slovenskega turizma, ki je lani med tujimi trgi zasedal 9. mesto po številu prenočitev. Na OI 2024 se v sklopu projekta Slovenska hiša krepijo mednarodne povezave in predstavitev Slovenije z nacionalno blagovno znamko I feel Slovenia.