Logo MojaObčina.si
JUTRI
12°C
1°C
PET.
14°C
-1°C
Oceni objavo

Kako zeleni smo lahko?

Turizem Bled je včeraj organiziral izobraževanje za različne deležnike v turizmu, predvsem pa za ponudnike nastanitev, gostinskih in agencijskih storitev.

Turizem Bled v okviru operacije z naslovom: Digitalizacija kulturne dediščine v občini Bled v letih 2020/2021, v septembru 2021 organizira drugi sklop brezplačnih izobraževanj na temo Kakovost turistične ponudbe. Nove razmere so tudi nova priložnost, da smer turizma začrtamo tako, da bo prijazna za goste kot tudi prebivalce destinacije. Na prvi od dveh online delavnic, ki ju Turizem Bled pripravlja z Agencijo za razvoj in komunikacije Nea Culpa, zato pozornost namenjajo trajnostnim ravnanjem na destinaciji Bled.

Neja Petek je direktorica agencije Nea Culpa za razvoj in komunikacije v turizmu, ki se je v desetletju uveljavila kot vodilni slovenski specialist za razvoj, celostno komunikacijo in marketing destinacij, turističnih produktov in ponudnikov v turizmu.   

Tina H. Zakonjšek v Zavodu Tovarna trajnostnega turizma GoodPlace, katerega soustanoviteljica je, največ časa namenja redni nadgradnji nacionalnega programa Zelena shema slovenskega turizma, vodenju konzorcija Slovenia Green in strateškemu načrtovanju s področja trajnostnega razvoja.

Na prvi delavnici sta predavateljici predstavili zelene zaveze Bleda ter konkretne primere dobrih praks. Veliko pozornosti so namenili tudi uspešnemu komuniciranju trajnostnih prizadevanj destinacije in posameznih ponudnikov.

Druga delavnica bo 22. septembra ob 13. uri in bo prav tako potekala preko zooma. Prijave sprejemajo na spletni strani bled.si. Osrednje teme bodo vezane na gradnjo znamke in zgodbe, kako se lotiti izvedbe in nadzora vpeljave standardov v majhnih in velikih obratih ter
kako komunicirati aktivnosti in povečevati vrednost na trgu.

Predavatelja bosta Petra Goneli, direktorica razvoja agencije Nea Culpa, ki se je v desetletju uveljavila kot vodilna slovenska specialistka za razvoj, celostno komunikacijo in marketing destinacij, turističnih produktov in ponudnikov v turizmu ter Matic Kriter, direktor Hotela A in svetovalec v agenciji Nea Culpa, ki je specialist za standarde, organizacijo dela in gostoljubje v turizmu. Izobraževal se je na mednarodno priznanem Institut Hôtelier César Ritz v Švici ter v znameniti hotelski verigi Hyatt opravil vodstveno usposabljanje v vseh oddelkih divizije hrane in pijače. 

Oglejte si tudi