Oceni objavo

Prvi dan Slovenskega oglaševalskega festivala je za nami

Za nami je prvi dan Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF). Rdeča nit letošnjega festivala je bila »komu zaupati v dobi digitalizacije?«. O tem je včeraj spregovorilo kar nekaj strokovnjakov, ki so razsvetlili to tematiko in udeležencem predali ogromno zanimivih informacij in nasvetov.

Na odru smo lahko prisluhnili eni najboljših strokovnjakinj za družbena omrežja iz ZDA in materi družbenih zmajev, Dot Lung (Lung v mandarinščini pomeni zmaj, zato si je tudi nadela vzdevek »Mati Zmajev, angl. Mother of Dragons). Pod tem vzdevkom svojim naročnikom pomaga graditi močno prisotnost na družbenih omrežjih. Tudi obiskovalcem SOF-a je zaupala elemente skrivne formule, ki le v šestih korakih privablja sledilce, neguje odnose z njimi in digitalno prisotnost pretvarja v uspešno osebno znamko. In kakor pravi Dot Lung: »Osredotočite se na svojo strast, poiščite nišo, delite svoja mnenja, vodite dialog in najpomembneje – hug your haters.«

Človek, kam greš? To se sprašuje tudi izr. prof. dr. Dan Podjed, raziskovalec, ki se osredotoča predvsem na razmerje med ljudmi in tehnologijami ter razvoju izdelkov in storitev po meri ljudi. S svojim govorom je obiskovalce popeljal v znanstvenofantastično življenje, ki ga morda lahko pričakujemo v prihodnosti. Doživljanje sveta preko zaslonov že dolgo ni več zgolj fantazija in ker naš vsakdan vedno bolj stremi k digitalizaciji, je tudi to, kar vidimo na zaslonih, postalo naš realni svet. Kljub vse večji digitalizaciji našega vsakdana verjame, da lahko pričakujemo povratek analognega, ki bo strmel k temeljem človeškosti in bo pomagalo oblikovati pravičnejši družbeno-ekonomski model.

Na odru je spregovoril tudi Erik Kessels, priznani kreativec, ki ga navdihujeta predvsem nepopolnost in neuspeh. Predstavil je svoja najslavnejša dela, s čimer je obiskovalcem dokazal, da je včasih potrebno stopiti tudi v skrajnosti, preizkusiti nelogične rešitve ter opolnomočiti tisto, kar se morda zdi nemogoče. Le tako lahko poiščemo nove in zanimive ideje s katerimi lahko izstopamo. In kakor sam pravi: »Če nihče ne sovraži vaših idej, jih tudi nihče ne obožuje.«

Celoten program prvega dne je zaokrožil razgiban pogovor, ki ga je vodila Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana. Zanimiva sogovorca pa sta bila radijska voditelja Denis Avdić in Miha Šalehar. Skupaj so pregledali aktualne statistične podatke ter jih pretvorili v praktične izkušnje ter poglede obeh radijskih voditeljev. Spregovorili so o grajenju osebne znamke, krajšanju časa ljudem, ki so na poti v službo, medijski pismenosti in tudi o poslanstvu radija kot intimnega medija, ki lahko zgolj z besedo pričara izjemne občutke.

Na koncu so se obiskovalci lahko na terasi pridružili SOFastičnemu druženju, kjer so se lahko sprostili, izmenjali vtise, sklepali nova poznanstva ter osvežili. Za dobro razpoloženje med druženjem je poskrbel festivalski radio Capris, po sončnem zahodu pa je sledila Europlakatova zabava s Cherry Wine – Amy Winehouse tribute bandom.

Obiskovalci so tako dan zaključili s prijetno zabavo, domov pa so odšli s širokim naborom novega znanja, ki ga bodo lahko uporabili pri doseganju svojih ciljev.

Oglejte si celotno galerijo prvega dne Slovenskega oglaševalskega festivala.

Oglejte si tudi