Dvodnevno festivalsko dogajanje 34. SOF-a
(Slovenskega oglaševalskega festivala), ki se je 15. in 16. maja letos prvič
odvilo v nekdanjem skladišču soli Magazin Grando v Portorožu, se je vnovič
udeležilo več kot 1300 ljudi, festival pa je vrhunec doživel s tradicionalno
podelitvijo nagrad.
Letošnja podelitev nagrad je bila še bolj odmevna, saj sta se že uveljavljenim
sekcijam pridružili sekciji Kreativna medijska odličnost in Kreativna poslovna
odličnost, nad tremi stebri pa so tokrat prvič bdele tri žirije – izmed 46
finalistov je bilo podeljenih kar 43 srebrnih, 27 zlatih ter dve veliki
nagradi.
Zmagovalci 34. SOF
Kot Agencija leta je slavila agencija Shift,
najuspešnejša Znamka leta je Mastercard Slovenija.
Najboljši produkcijski hiši filmskih oglasov sta Just A Corpse in Instant,
Najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa Zavod Radio
Študent.
Naziv Oglaševalska osebnost leta je prejel Sašo Dimitrievski, partner in
član uprave skupine Pristop, Oglaševalec leta 2024 pa je postalo podjetje Mastercard
Slovenija.
Na tekmovanje Young Lions v Cannes potujeta Teja Medvešček in Lovro
Frece, zmagovalca natečaja za Mlade kreativce.
Čestitke vsem zmagovalcem in dobitnikom nagrad!
Agencija leta je Shift


Znamka leta je Mastercard Slovenija


Oglaševalska osebnost je Sašo Dimitrievski


Oglaševalec leta 2024 je Mastercard Slovenija


Najboljši produkcijski hiši filmskih oglasov sta Just A Corpse in Instant


Najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov je Zavod Radio Študent


Najboljša mlada kreativca sta Teja Medvešček in Lovro Frece


Več o zmagovalcih in nagradah si lahko preberete v priloženem gradivu.