Avtobus, ki so ga poimenovali po eni največjih značilnostih Vipavske doline, je Občina Ajdovščina pri mariborskem Tamu najela do konca leta (tedaj se tudi izteče veljavnost nalepke Best in Europe 2018), oprema pa je plod domačega znanja. Slikovito zunanjost je zasnovala Urška Černigoj, multimedijsko notranjost pa so po zamisli Studia Pika plus izdelali v Gremarju (v prostorih nekdanje Lipe).
Ena stranica Burja busa prikazuje detajle »čudovitega primera skritega dragulja v srcu Evrope. Ta nadvse privlačna in šarmantna regija ponuja izjemna kulinarična doživetja, vznemirljive aktivnosti in fantastično pokrajino …« kot so zapisali pri Lonely Planetu v obrazložitvi priznanja. Druga stranica pa je namenjena iskanju tujih vlagateljev (Invest in Ajdovščina) tako v manjkajočo turistično infrastrukturo (hotela v Ajdovščini in na Predmeji, restavracije, adrenalinski parki …) kot tudi za gradnjo stanovanjske soseske (Ribnik SBII) ali vlaganja v poslovne cone.
Mimogrede: takoj ko je Burja bus v soboto opoldne zapeljal na ajdovsko letališče in vzbudil zanimanje številnih obiskovalcev InCastre, je začela pihati močna burja, tako da je bil 'krst' prestavljen v bolj zavetno lego. Vrata v notranjost busa je simbolično odprl župan Tadej Beočanin, ki je prvo 'pravo' vožnjo napovedal na investicijsko konferenco v Maribor.