Prijateljstvo nas povezuje. Z učenci smo iskali simbole prijateljstva. Razmišljali smo o prijateljstvu, kdo je dober prijatelj, kaj nas povezuje. Ob tem smo pisali sestavke in pesmi na temo prijateljstvo.
Prijatelji so hvaležni. V šolski knjižnici smo si ogledali animirani risani film Hvaležni medved, ki je nastal po literarni predlogi Koroške ljudske pravljice. Ob tem smo se pogovarjali, zakaj je bil medved hvaležen, kako lahko hvaležnost izkažemo in kako smo lahko hvaležni za dobre stvari, ki se nam zgodijo v življenju in se nam večkrat zdijo samoumevne.
Včasih beseda oprosti ni dovolj. Izvedli smo delavnico o pomenu besede oprosti. Delavnico smo prevzeli po predavanjih Marka Juhanta, ki s črepinjami krožnika ponazarja krhkost prijateljstva in posledice nepremišljenih dejanj. Učenci so razbit krožnik hoteli na več načinov zalepiti, a so ugotovili, da to preprosto ne gre in da krožnik nikoli več ne bo isti. Učenci so ugotovili, da moramo za svoja dejanja prevzeti odgovornost in za ohranjanje prijateljstva narediti več, kot le reči oprosti.
Medvrstniško prijateljstvo. Mešane skupine učencev 4. in 5. razreda so skupaj načrtovale delo in ustvarile različne simbole prijateljstva. Sodelovali so vsi, izdelki so bili rezultat medsebojnega in medvrstniškega sodelovanja. Učenci so ugotovili, da leta, ločevanje po spolu, kulturi in oddelkih niso ovira za nastanek dobrega izdelka, temveč predstavljajo most na poti do uspeha.
Prijatelji sodelujejo in si pomagajo. Izvedli smo sodelovalno igro, kjer si morajo učenci pomagati in sodelovati na poti do skupnega cilja. Pri igri je potrebno sodelovanje, dogovarjanje, poslušanje in timsko delo, da uspešno sezidajo stolp iz lesenih kock.
Učenci so preko dejavnosti na delavnicah in z druženjem spoznali, da je prijateljstvo treba negovati in krepiti ter, da je vsakodnevno na preizkušnji.