Ajdovka Teja Medvešček in Lovro Frece, študenta Naravoslovnotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, sta zmagala na letošnjem SOF natečaju Mladi kreativec! Njuna ideja z naslovom Učimo se od najboljših je osvojila žirijo in občinstvo ter jima prinesla prestižno vstopnico za udeležbo na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, kjer se bosta pomerila v tekmovanju Young Lions Competition – digital.
Slovenski oglaševalski festival – SOF spodbuja, nagrajuje, združuje, izobražuje in odraža slovensko oglaševalsko stroko in vse, kar je z njo povezanega. Konkurenca na natečaju Mladi kreativec je bila letos izjemna – vseh deset ekip je predstavilo unikatne, pogumne in domiselne projekte, zaradi česar je imela sedemčlanska žirija strokovnjakov z oglaševalskega področja izjemno težko nalogo. A na koncu je odločila svežina, univerzalnost in sproščenost ideje, ki je Tejo Medvešček in Lovra Freceta ponesla na zmagovalni oder.
Njun dosežek še posebej izstopa, ker sta bila edini kreativni par v finalu, ki je nastopal samostojno – brez podpore agencije, kar je v tej konkurenci prava redkost.
Zmaga jima prinaša tudi udeležbo na največjem svetovnem festivalu kreativnosti v Cannesu, kjer bosta v tekmovanju Young Lions Competition lovila prestižnega Zlatega leva. Do zdaj sta to priznanje kot edina Slovenca osvojila Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec.