Na poslovnem dogodku se je predstavilo 22 podjetij in turističnih destinacij iz različnih koncev Slovenije, med njimi tudi Vipavska dolina, ki si je predstavitveni prostor delila z destinacijo Brda. Srbskim turističnim agentom smo predstavili Vipavsko dolino s konkretnimi turističnimi paketi, ki smo jih kot top doživetja pripravili v sodelovanju z lokalnimi ponudniki.
Naslednji dan pa se je v prestolnico Srbije pripeljal tudi Burja bus s svojo ekipo, ki je svojo promocijsko vlogo odlično opravil pred vrhunsko restavracijo Ser Gilles, kjer je Slovenski poslovni klub Beograd organiziral tradicionalno martinovanje. Soorganizacijo dogodka so tokrat prevzele štiri severnoprimorske občine: Ajdovščina, Brda, Renče – Vogrsko in Šempeter – Vrtojba. Na večerji so s pomočjo mojstrovin izpod rok naših kuharskih mojstrov srbski poslovneži pobliže spoznali destinaciji Vipavska dolina in Brda. Posebno navdušenje je požel Tomaž Kavčič s predstavitvijo gina Monologue.
TIC Ajdovščina, foto Slovenski poslovni klub Beograd