Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
2°C
JUTRI
13°C
4°C
Oceni objavo

Kako tržiti turizem in s tem pre-živeti?

Na zabavni 1. april se je že dopoldan zbrala v Grabeljškovi dvorani nove vrhniške knjižnice množica petdesetih slušateljev s področja turizma, tako društva, turistični ponudniki, kakor tudi predstavniki občin, med njimi tudi župan Vrhnike, g. Stojan Jakin.
Delavnico je organiziral Turizem Ljubljana (RDO Osrednja Slovenija) v sodelovanju z Zavodom Ivana Cankarja Vrhnika, za profesionalno izvedbo sta poskrbeli mednarodna šola Brand Busissines School in podjetje Gabrun iz Ljubljane.  

Zbrane je nagovorila in pozdravila ga. Marija Zakrajšek, predstavnica Zavoda Ivana Cankarja Vrhnika, ki redno sodeluje s Turizmom Ljubljana. Ta je tokrat Vrhniko izbral za prvo tovrstno srečanje v regiji. Župan Vrhnike, g. Stojan Jakin, je nato povedal nekaj besed o potencialih turizma na našem območju, ki jih je potrebno in ki jih bomo s skupno močjo lahko izkoristili. 
Prodati turistični produkt je težko, saj turisti pričakujejo od turistične storitve mnogo več kot le posteljo, hrano ter svež zrak. Najpomembnejše je doživetje, ki se na koncu pretvori v zgodbo, ki jo zadovoljen turist pripoveduje naprej (in lepi na zid socialnega omrežja). Torej moramo Izhajati iz zgodb, ki bi jih turist lahko doživel, ki so edinstvene in privlačne. Te morajo izhajati iz okolja, kjer se turistični produkt procesira, s čimer dobi lokalno okolje še dodatno draž in težo.  Pri tem so ključna tematska področja, ki jih predvideva aktualna strategija razvoja in trženja turizma v regiji: kultura in zgodovina, narava, rekreacija in šport, kulinarika, prireditve in dogodki ter poslovni turizem. Na delavnici smo tako iz obstoječe ponudbe in novih idej skušali oblikovati konkurenčne in inovativne integralne turistične produkte (ITP-je).

Kot zanimivost, Brand Busissines School je predavala po inovativni metodi LEPRIM (LEarn, PRactise in IMplement, torej učenje, praksa in Udejanjanje), katere prednost je predvsem temveč čas, ki je potreben za osvojitev novih znanj. Metodo LEPRIM je razvil dr. Andrej Pompe. Zanimivost predavanja je bila v tem, da smo slušatelji dobili nalogo v obliki pisanja spisa, vsak je dobil list in napisal spis na temo, ki mu je trenutno aktualna. Zgodbe in doživetja, ki smo jih napisali na delavnici, ne bodo ostale le na papirju - namen je izoblikovati jih v dejanske produkte, ki jih bomo lahko ponudili turistom. Predavatelji jih bodo pregledali ter najboljši dve ideji iz vsakega sklopa delavnic predstavili na javni prireditvi.

Kot zanimivost, med odmorom so nam predstavili in postregli s Cankarjevo kavo (Escobar), ki jo pražijo na Vrhniki, o kateri smo v Našem časopisu že pisali. 
Več o prireditvi na odlični spletni strani  www.visitvrhnika.si. 

 

Sebastjan Vehar

Oglejte si tudi