V umetnosti lahko otrok predstavi svoja skrita počutja in čustvene vsebine, natančno opiše ali predstavi neki dogodek ali stvar, lahko se posveča estetskim vidikom, izrazi svojo etično presojo o sebi, dogodku, ali pa eksperimentira z umetniškimi sredstvi in tehnikami. Ne nazadnje pa je pomembno tudi dejstvo, da izkušnje na področju umetnosti otroku zaradi celovitosti doživljanja in ustvarjanja, pomenijo tudi pomemben dejavnik uravnoteženega otrokovega razvoja in duševnega zdravja.
In kanček tega utripa, ki ga beležimo v vrtcu iz dneva v dan, predstavljamo tudi na razstavi v Schwentnerjevi hiši. Razstavljajo vse starostne skupine, uporabili smo različne materiale in tehnike. Vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic kot mentorice so naredile izbor razstavnih likovnih del, je pa potrebno poudariti, da končni izdelek v vrtcu ni vedno glavni cilj tovrstnih dejavnosti, temveč je velikokrat v ospredju doživljanje, spoznavanje in uživanje v umetnosti, veselje do lepote, eksperimentiranje ipd.