AVANTURE PLESNE SKUPINE OSNOVNE ŠOLE VRANSKO-TABOR

V četrtek, 2. 6. 2016, smo plesalke zgodaj zjutraj čakale na prevoz, ki nas je odpeljal na letališče Jožeta Pučnika v Ljubljani, saj smo bile namenjene na festival modernih plesov – Balkan pleše in poje – v Makedoniji.

Tako smo se ob 10. uri vkrcali na letalo in poleteli v Beograd. Vožnja z letalom je bila za polovico od 18 deklet, ki so bile prvič  na letalu, zelo zanimiva, a se je ta zanimivost prelila v nakupovanje na letališču v Beogradu, ko smo čakali na naše naslednje letalo, ki nas je odpeljalo v Skopje.

V Skopju sta nas z velikim nasmehom pričakala šofer in koordinator festivala, ki sta nas pospremila v Delčevo. Na poti v Delčevo smo se ustavili in si ogledali hišo, v katero prihaja ena izmed plesalk na zaslužene počitnice, nato pa smo s pesmijo nadaljevali pot do Delčeva. Tam so nas že čakali gostitelji, ki so nas odpeljali domov na počitek.

Naslednji dan smo si ogledali muzej kulturnega doma in se naučili nekaj zanimivih stvari iz zgodovine mesta Delčevo, po ogledu muzeja pa smo si odšli ogledat Osnovno šolo Vančo Prke, s katero je Osnovna šola Vransko-Tabor že imela izmenjavo. Tam smo se nato razdelili v skupine in si ogledali, kako poteka njihov pouk.

Po končanem pouku smo se odpravile na priprave za naš prvi nastop. Priprave so potekale gladko, kot po maslu, zato smo se (vseeno živčne) odpravile na športno igrišče Osnovne šole Vančo Prke, kjer se je odvijal nastop.

Nasmeh na obrazu naših spremljevalcev, gledalcev in drugih nastopajočih nam je povedal, da smo se dobro odrezale, zato smo se po nastopu odpravile na zaslužen zaključek tega dne.
V soboto, 4. 6. 2016, smo zjutraj imeli priprave na še en nastop, tokrat v kulturnem domu. Po nastopu smo se odpravili na kosilo, kjer smo tudi malo zapeli in zaplesali. Po kosilu smo imeli prosto popoldne s svojimi prijatelji. Družili smo se pozno v noč.

V nedeljo, 5. 6. 2016, smo se z gostitelji zbrali v kulturnem domu, kjer smo spoznavali razne plese, me smo se učile nekaj znanih in tradicionalnih makedonskih plesov, naši gostitelji pa so se učili koreografijo na glasbo Čez Šuštarski most. Tako smo  imeli zabavno dopoldne, a ko je ura odbila 12.00, smo se odpeljali na cerkev Svete Marije, kjer smo v bližnji okolici imeli piknik. Tisto popoldne smo skupaj preživeli v smehu, plesu in  petju, vse dokler se nismo odpravili za nekaj ur nazaj h gostiteljem. Zvečer smo se zopet zbrali v kulturnem domu, kjer smo še zadnje ure preživeli v plesu in petju. Tako se je z zabavo naš zadnji večer v Delčevu zaključil.

V ponedeljek, 6. 6. 2016, smo se zjutraj ob 7.00 uri z žalostnim obrazom odpravili v kulturni dom. Tam smo potočili kar dosti solz in se nato odpravili v Skopje. Tam smo si ogledali nekaj zanimivosti, se malo fotografirali in nato odšli na letališče.

Nakupili smo še nekaj malenkosti in se poslovili od gospoda Slobodana – kordinatorja in šoferja. Tako so nas stopnice popeljale v zgornji del letališča, kjer smo po pregledu ročne prtljage čakali na letalo. Med tem časom se nam je v čakalnici pridružila znana balkanska pevka Severina. Zapele smo  pesem Hallo Django. Severina in njen mož sta nam podarila velik aplavz, zato smo jo poprosile za fotografiranje. Kar kmalu so nas klicali za vkrcanje v letalo, na katerem je v Beograd odletela tudi Severina z družino.

Ob prihodu na letališče v Beograd nismo imeli veliko časa za sprehod po letališču, saj se je bližal naš polet za v Ljubljano. Tako se je počasi naša avantura na letalu s tradicionalnim pevskim  nastopom končala in morali smo po svoje kovčke. Tako kot smo zapeli sopotnikom na letalu, smo zapeli tudi staršem, ki so nas z velikim pričakovanjem in solznimi očmi čakali in nas odpeljali domov.