Izberi drugo občino

Registracija
Napoved za sobota, 03.12.2016

jasno
Danes bo zmerno do pretežno oblačno, nekaj sonca bo predvsem na severovzhodu države. Zjutraj bo ponekod megla ali nizka oblačnost. Na Primorskem bo pihala šibka burja. Najvišje dnevne temperature bodo od 2 do 5, na Primorskem do 10 stopinj C.
-5°C | 5°C

PROSTOVOLJSTVO BREZ MEJA - MAKEDONIJA

SKOPJE
Deli:

V četrtek, 23. 10. 2014, smo se učenke v spremstvu gospe Maje Jerman odpravili na letališče Brnik. Od tam smo pot v Republiko Makedonijo nadaljevali z letalom. Za vse učenke je bil to prvi polet, vendar smo uživale. Pristali smo na letališču v Skopju, kjer so nas prijazno sprejeli organizatorji izmenjave v Makedoniji. Po dveh urah vožnje pa smo prispeli do Delčeva; mesta, kjer smo bivali. Tam smo se spoznali z gostitelji in odšli na domove.

V petek smo šli v šolo skupaj z našimi gostitelji. Tam smo se udeležili pouka. Vse smo bile navdušene nad šolskim režimom in veliko šolo. Po pouku smo odšli domov in se pripravili na karaoke party.

Soboto smo preživeli v Bolgariji, kjer smo lahko šli po nakupih. Zvečer  smo se udeležili folk koncerta, kjer so se nam predstavili starejši učenci in  nam zaplesali nekaj ljudskih plesov, predvsem so plesali kolo. Po koncertu nas je čakala še zabava za Anin rojstni dan.

V nedeljo smo bili pri družinah in smo si šli malce ogledat Delčevo. Popoldne smo šli gledat film k Tamari, eni izmed gostiteljic.

V ponedeljek smo zopet odšli v šolo, kjer smo predstavili sebe, naše delo pri prostovoljstvu in našo šolo. Nato pa smo obiskali še njihovo televizijsko postajo.

V torek smo obiskali dnevni center za osebe z motnjami v razvoju. Skrbniki so nam povedali, kaj tam počnejo, in nam razkazali dom. Tudi mi smo jim predstavili svoje delo in učiteljica iz Delčeva se je dogovorila za sodelovanje z njihovimi učenci. Zvečer pa nas je čakala še poslovilna večerja.

V sredo smo se že zgodaj poslovili z učenci OŠ Vančo Prke in se odpravili do Skopja. Tam smo se malo sprehajali, si ogledali nekaj znamenitosti, nato pa odšli na letališče. Varno smo prispeli v Slovenijo, polni lepih spominov in novih znanstev. Z malo žalosti zaradi slovesa, a s polno veselja zaradi prelepe dogodivščine. Komaj čakamo, da nam v začetku decembra Makedonci vrnejo obisk.

Zala Križnik, 9. razred

Tu pa je še nekaj naših vtisov.

Patricija:  Meni je bilo vse res najboljše, ker sem spoznala nove prijatelje in smo se tudi med sabo zbližale ...  Spoznala sem, kako živijo v Makedoniji. Prav vesela sem, da sem šla,  ker je možno, da je to bilo prvič in zadnjič, tako da teh trenutkov, ki sem jih doživela, ne bom nikoli pozabila.

Beti:  Meni se je zdelo vse super, najbolj pa to, da smo se spoprijateljili  med sabo .... Bilo bi krasno, če bi to ponovili.

Ajla: Bilo je super, ker so bili ljudje  zelo prijazni, sploh družina ... Meni je bilo mesto lepo.

Ana: Bilo je fajn. Rada bi še šla tja.

Zala: Bilo je res super in nepozabno. Zelo mi je bilo všeč, da so ljudje tam tako prijazni in odprti. Navdušena sem bila nad njihovim šolskim režimom. Nastala so mnoga prijateljstva in polno spominov. Upam, da bom še kdaj imela priložnost obiskati Delčevo in se srečati  z učenci.

Za tokratnjo izmenjavo nam je ministrstvo za šolstvo namenilo res skromna sredstva, zato se najlepše zahvaljujem vsem donatorjem, ki so nam prisluhnili in omogočili učencem to nepozabno izkušnjo, ki pa seveda še ni zaključena, saj nas čakajo še obisk in aktivnosti, da naše prostovoljstvo res razširimo preko meja, kakor smo si zadali cilje v samem projektu.

DONATORJI:

Kmetijska zadruga Vransko z. o. o., Ogrevanje Sedeljšak d. o. o., Pivovarna Laško d. d., Gostinsko podjetje Trojane d. o. o., ELES d. o. o., TRIS d. o. o.

Vsem še enkrat hvala!

Maja Jerman

Povezani članki
0 (Bodi prvi!)
Oceni članek
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Vransko!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!

Virtualni asistent
Občinski informator Vransko
Številka: 127
Izšla: 28.10.2016
Poglej Pdf

Bodite prvi pri oddaji mnenja.