NED.

Planinci POŠ Socka na sv. Tomažu nad Vojnikom

V soboto, 22. oktobra 2011, smo planinci POŠ Socka opravili prvi planinski pohod. Pred OŠ Vojnik smo se zbrali ob 9. uri in polni dobre volje odšli proti našemu cilju - planinski koči PD Vojnik, Tomaž nad Vojnikom. Pod vodstvom planinske vodnice Mojce Trobiš, smo hodili po gozdni učni poti GUMP. Med potjo smo si ogledovali drevesa, brali zanimive zapise o njih, pripovedovali zgodbe in se učili pravil skupinske hoje v hribe. Opazili smo tudi veliko zanimivosti. Matevž je dobil idejo za novo naravno kremo, brez kemikalij. V blatni luži je prepoznal dobro priložnost za zaslužek. Vsi smo se seveda zelo nasmejali.
Tik pred vrhom smo zavili še na ogled jame Huda luknja. Na poti smo se ustavili pri zidanici gospoda Ofentavška, ki nam je z veseljem pokazal notranjost vsaj 200 let stare lesene hiše, pokazal nekaj starih predmetov, nato pa še z nami odšel do jame, kjer nam je povedal zgodbico o škratih. Najbolj nas je očarala lesena škatla, kamor so otroci včasih dajali drobtine, ki so zvečer ostale na mizi, zjutraj pa so jih stresli v mleko in pojedli.

Na planinski koči smo pojedli sendviče, spili čaj in se malo pogreli. Učencem sem razdelila Dnevnike mladega planinca, kamor bomo zabeležili vsak naš pohod, seveda pa smo k prvemu pohodu pritisnili štampiljko, da boste verjeli, da smo zares osvojili naš prvi cilj.

Okrog 12.00 ure smo se podali nazaj proti Vojniku, kjer so nas ob 13.00 uri čakali starši.

Prvega pohoda se je udeležilo deset učencev naše šole. Vabimo tudi druge, da se nam pridružijo, saj smo kljub oblačnemu vremenu preživeli krasen dan, s polno smeha in dobre volje. Naslednji pohod bo najbrž v novembru, in sicer gremo na Šentjungert.