Že pred vključitvijo v sam projekt je skupina učiteljev in drugih strokovnih delavcev izdelala e-učbenike za nekatere naravoslovne predmete. E-učbenike lahko učenci pregledujejo na računalnikih, tablicah in drugih mobilnih napravah, vsebujejo več dinamičnosti ter učenca spodbujajo k večji aktivnosti med poukom.
Učenci 7. b v projektu preizkušajo e-učbenik za matematiko. E-vsebine in e-storitve bomo preizkušali tudi v naslednjem šolskem letu. Poleg e-učbenika pri pouku preizkušamo tudi ostale e-storitve, ki jih ponuja Arnes, raziskujemo in preverjamo različne aplikacije za tablične računalnike in se poslužujemo tudi družabnih omrežji. Za namene projekta je šola nabavila tudi tablične računalnike. Do njih imajo učenci zelo skrben in odgovoren odnos.
Učenci menijo, da e-učbenik za matematiko vsebuje dobro razlago in zanimive naloge. Pri učenju z njim so bolj pozorni, saj je učenje zdi zanimivejše. Učencem se tak način dela zdi dober. Strinjajo se, da novi načini poučevanja od učenca zahtevajo več dela in zbranosti.
Mojca Pev