Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za ponedeljek, 27.03.2017

jasno
Ponoči bo pretežno jasno. Burja na Primorskem bo oslabela. Najnižje jutranje temperature bodo od -6 do 0, na Primorskem od -1 do 6 stopinj C.
-1°C | 19°C
torek, 28.03.2017
1°C | 20°C
sreda, 29.03.2017
3°C | 24°C
četrtek, 30.03.2017
5°C | 23°C
Opozorila
Nedelja, 26.3.2017 ob 18h
Dodatnega opozorila ni.
-1°C
19°C
jasno
Nahajaš se tukaj: Novice Gospodarstvo

FAMA Vipava – radijsko reklamo oblikovali ......


GOSPODARSTVO, DOGODKI

| |
22.04.2014      14:44
A A

FAMA Vipava – radijsko reklamo oblikovali sami


V Trgovskem podjetju FAMA iz Vipave se zavedajo, da so zaposleni bistven element uspešnega poslovanja in preživetja na zahtevnem slovenskem trgu. Ne smemo namreč pozabiti, da je Slovenija na prvem mestu v Evropi po površini trgovin na prebivalca.


Deli:

Prav zato na vsakem koraku zaposlene vključujejo v vse aktivnosti pri oblikovanju poslovnega procesa in pospeševanja prodaje. Pred kratkim so tako vse zaposlene zaprosili, da oblikujejo in predlagajo tekst reklamnega radijskega oglasa. Odziv je bil presenetljiv, saj je iz marketov od Trente pa do Pobegov pri Kopru prišlo kar 162 predlogov. Izbor je bil zato zahteven, odločitev pa težka. Na koncu se je komisija odločila in tudi nagradila za uvodni slogan Barbaro Bogataj iz marketa Žgavec iz Spodnje Idrije in za zaključni slogan Petro Ferjančič iz supermarketa Fama Vipava. Petra se je zmage tako razveselila, da je za sodelavce in upravo spekla zelo okusno torto. Radijski oglas pa se že vrti na Radio 1.

Fama je poslovno leto 2013 zaključila s pozitivnim rezultatom in rastjo prodaje. Vodstvo podjetja pa se je odločilo, da za ta uspeh poslovodje vseh marketov nagradi z dvodnevnim izobraževanjem. Potekalo je v prijetnem okolju Vipavskega hrama, izvedlo pa ga je uveljavljeno mednarodno podjetje Business Success. Kreativna delavnica na temo: Poslovodja – vodja in spodbujevalec, je potrdila dejstvo, da znanja ni nikoli dovolj. Famina poslovodska ekipa pa je po oceni predavateljev, nadpovprečna. Ob tej oceni je direktor podjetja Aleksander Lemut dodal: »V bilanco podjetja je potrebno vključiti na tisoče pomembnih in nepomembnih podatkov. V bilanci pa manjka prav najpomembnejši podatek, saj ga slovenski računovodski standardi ne predvidevajo. To so naši zaposleni, ki so največji kapital in vrednost našega podjetja.«   

rl




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Vipava!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!