Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za torek, 28.03.2017

jasno
Danes bo pretežno jasno. Najvišje dnevne temperature bodo od 16 do 21 stopinj C.
1°C | 21°C
sreda, 29.03.2017
2°C | 24°C
četrtek, 30.03.2017
7°C | 23°C
petek, 31.03.2017
6°C | 22°C
sobota, 01.04.2017
6°C | 21°C
Opozorila
Torek, 28.3.2017 ob 9h
Dodatnega opozorila ni.
1°C
21°C
jasno
Nahajaš se tukaj: Novice Evropski projekti

Vino kot možnost turistične promocije ......


KMETIJSTVO, EVROPSKI PROJEKTI

| |
11.12.2014      10:27
A A

Vino kot možnost turistične promocije Vipavske doline


V imenu skupine 36 pridelovalcev vinorodnega okoliša Vipava je vinska klet Vipava 1894 organizirala okroglo mizo z naslovom 'Vino kot možnost turistične promocije Vipavske doline'.


Deli:
Na okrogli mizi so nastopili Boris Jež, predsednik uprave Vipava 1894, Mojca Jakša iz Direktorata za kmetijstvo, MKGP, doc. dr. Mihael Kline s Fakultete za družbene vede, Bojan Meden iz Javne agencije SPIRIT Slovenija, Črtomir Špacapan, direktor Regijske razvojne agencije severne Primorske, in Jordan Cigojs turistične kmetije Arkade iz Črnič.

Vsi sodelujoči so si bili enotni, da je Slovenija premalo prepoznavna kot turistična destinacija, s povezovanjem in pravimi strategijami pa bo lahko hkrati potekala promocija celote, regij in vinorodnih pokrajin. Tradicijo je potrebno preplesti z inovacijami, novimi trendi in tako izkoristiti konkurenčne prednosti, ki jih imata vinarstvo in vinogradništvo. Vsi govorci so tako med seboj odprli vrata za kreiranje novih priložnosti.

Turizem je pomembna gospodarska panoga, ki ima svoje zakonitosti, so poudarili in izpostavili, da je treba izkoristiti vsak element potenciala vipavske regije, njene naravne danosti, kulturno zgodovinske znamenitosti, kulinariko in vinorodni okoliš, ki se v svojih okusih in zemljepisni širini lahko kosa s priljubljenimi destinacijami, kot sta kalifornijska dolina Napa Valley in francoski Bordeaux. Takšni primeri dobre prakse dokazujejo, da je z idejami in večjim obsegom storitev moč navdušiti obiskovalce, da v dolini ostanejo in se vedno znova vračajo. Doživetje, zgodba, oseben pristop in samozavest posamezne ponudbe ter intenzivno povezovanje različnih panog pa so ključne sestavine za uspešno promocijo tako doma kot v tujini.

Okrogle mize se je udeležila tudi vipavska vinska kraljica Anja Kodele, ki v Vipavski dolini vidi potencial ponudbe in okusov, ki lahko zadovoljijo še tako zahtevne goste.

Okrogla miza o vinu kot povezovalnem členu turistične promocije Vipavske doline je deveti dogodek v nizu predvidenih desetih, ki jih organizira Vipava 1894 v okviru projekta informiranja in pospeševanja prodaje vin skupine pridelovalcev vinorodnega okoliša Vipava. Cilj tovrstnih srečanj je promocija kakovostnih in vrhunskih vin ZGP okoliša Vipava ter dvigovanje prepoznavnosti in ugleda vipavske regije kot vinorodnega okoliša in turistične destinacije.

PR




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Vipava!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!