Logo MojaObčina.si
DANES
19°C
5°C
JUTRI
24°C
9°C
Oceni objavo

Zapis z 12. redne seje Občinskega sveta Občine Veržej

Člani Občinskega sveta Občine Veržej so se v sredo, 14. septembra 2016, sestali na 12. redni seji. Na začetku seje je Anže Kunovar z odvetniške pisarne Kunovar iz Ljubljane podal informacije o postopkih v zvezi z energetsko sanacijo objektov osnovnne šole in vzgojnega doma Veržej. Občina Veržej in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport se bosta namreč konec leta 2016 prijavila na javni razpis za energetsko prenovo javnih stavb po modelu energetskega pogodbeništva. Predmet energetske prenove bosta objekta osnovne šole in vzgojnega doma Veržej. Anže Kunovar je članom občinskega sveta podrobno predstavil vse faze v postopku, ki jih bosta morala ustanovitelja izpeljati. Postopek iskanja najugodnejšega izvajalca del bo potekal po modelu javno-zasebnega partnerstva in ker gre za zapletene postopke z dvema javnima partnerjema in enim zasebnim, sta se ustanovitelja odločila, da bosta za zunanjo strokovno pomoč pri izvedbi postopkov poskrbela odvetniška pisarna Kunovar in Geprojekt, d.o.o. iz Ljubljane. 

Borut Casar, ravnatelj Osnovne šole Veržej, je predstavil predlog sistemizacije dela v vrtcu Veržej za obdobje 1. september 2016-31. avgust 2017. Sprememb pri sistemizaciji ni, prav tako pa se ne pričakuje sprememba ekonomskih cen vzgojno-vartvenih programov. Člani občinskega sveta so sistemizacijo potrdili in sprejeli še dodatni sklep, s katerim so soglašali s povečanjem števila otrok v dveh starostnih skupinah, in sicer v starejši skupini za 2 otroka in v mlajši za 1 otroka. Tako je največje možno število otrok v starejši skupini 23, v mlajši pa 11 otrok, kar dovoljuje pravilnik o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje. V nadaljevanju je ravnatelj člane občinskega sveta seznanil z razmerami ob novem šolskem letu ter z racionalizacijo števila vzgojnih skupin v vzgojnem domu.  

Komunalno-stanovanjsko podjetje Ljutomer je Občini Veržej predlagalo ukinitev zbiralnic ločenih frakcij in uvedbo zbiranja papirja in kartona ter papirne in kartonske emblaže in steklene odpadne embalaže po sistemu "od vrat do vrat". Razlog za to spremembo bi naj bile izkušnje, da večina zabojnikov za papir in karton ter zabojnikov za steklo ni bila polna v tritedenskem obdobju niti do 3/4, obstaja pa nekaj zbiralnic, kjer se zabojniki z vsemi frakcijami embalaže napolnijo že po enem tednu, kar pa je posledica dejstva, da vanje odlagajo odpadke pravne osebe oziroma samostojni podjetniki. Prav tako se na nekaterih točkah z oz. mestih zbiralnic ločenih frakcij pojavlja neprimerno odlaganje odpadkov, ki kazijo izgled občine. Omenjeni problemi se pojavljajo v celotni Sloveniji, zato je v zadnjih treh letih zaznan trend ukinjanja zbiralnic ločenih frakcij tudi za papir in karton ter stekleno embalažo in uvajanje nadstandarda za zbiranje teh frakcij po sistemu "od vrat do vrat".  Temu predlogu člani občinskega sveta niso bili naklonjeni, zato predloga niso podprli, Predlagali pa so, da se na zbiralnicah zbirata le dve frakciji, papir in katron ter papirna in kartonska emlalaža in steklena opdadna embalaža, ukine pa se zbiranje plastične embalaže na zbiralnicah. Prav tako so predlagali, da se namesti dodatne zbiralnike za zbiranje navedenih dveh frakcij. 

Člani občinskega sveta so se seznanili s predlogom Odloka o ustanovitvi javnega podjetja Prlekija, d.o.o. Gre za odlok v prvi obravnavi, ki ga sprejmejo občinski sveti 8 občin, ki so soustanovteljice omenjenega javnega zavoda. Občinski sveti teh občin so leta 2009 že sprejele skuopni Odlok o ustanovitvi Javnega podjetja Prlekija, d.o.o., vendar pa je zaradi uskladitve z veljavnimi splošnimi predipisi bilo potrebno pristopiti k pripravi vsebinsko novega odloka.  Člani občinskega sveta so tako odlok v prvi obravnavi sprejeli in ga do druge obravnave dali v 30-dnevno javno obravnavo. 

V prvi obravnavi se je znašel tudi Odlok o oskrbi s pitno vodo v občini Veržej.  Tudi ta odlok je bilo potrebno uskladiti z veljavnimi splošnimi predpisi in z določili sporazuma o lastništvu in upravljanju sistema C, ki so ga občinski sveti 8 občin sprejeli v letošnjem aprilu. Do dokončnega sprejetja je odlok dan v 30-dnevno javno obravnavo. 

Svet javnega zdravstvenega zavoda Zdravstveni dom Ljutomer je naslovil poziv Občini Veržej, da ponovno obravnava podajo soglasja k imenovanju Suzane Makoter za direktorico Zdravstvenega doma Ljutomer, če ne, pa naj v nasprotnem primeru obrazloži svojo odločitev. Člani občinskega sveta ponovnega glasovanja niso izvedli, saj so menili, da so se o tej temi odločili že na izredni seji 20. junija in da ni potrebno, da se o tem odločajo ponovno. Hkrati so predlagali Svetu javnega zdravstvenega zavoda Zdravstveni dom Ljutomer, da čimprej  pristopi k razpisu za direktorja Zdravstvenega doma Ljutomer.


Oglejte si tudi