V Zdravstvenemu domu Trebnje zasledujemo sledeče poslanstvo: S pomočjo strokovno usposobljenih in motiviranih zaposlenih nuditi našim občanom kakovostno, strokovno, hitro, ter njihovim pričakovanjem prilagojeno zdravstveno oskrbo, tako na področju diagnostike, terapije, rehabilitacije in preventive kot na področju službe neprekinjene nujne medicinske pomoči, ob hkratnem zasledovanju cilja uspešnosti in učinkoviti poslovanja.
Zavedamo se, da je zdravje najpomembnejša vrednota. Osrednje vodilo Zdravstvenega doma Trebnje pri izvajanju zdravstvenega varstva za potrebe uporabnikov zdravstvenih storitev, je zagotavljanje optimalnih zdravstvenih storitev na primarni ravni ter učinkovito in poslovno uspešno sodelovanje z vsemi udeleženci v procesu. Prizadevamo si sproti obvladovati naraščajoče potrebe po zdravstvenih storitvah, ki so posledica hitrega širjenja in razvoja medicinske znanosti, uvajanja sodobnih tehnoloških postopkov ter sodobnejših medicinskih materialov pri opravljanju storitev, demografskih značilnosti prebivalstva in s tem potrebne spremembe strukture storitev, pojav novih bolezni in drugih nevarnosti ogrožanja zdravja prebivalstva.
V prizadevanjih, da bi zagotavljali kakovostne storitve za naše uporabnike zdravstvenih storitev, smo se odločili za z izgradnjo in vodenje sistema kakovosti po zahtevanih standardih ISO 9001:2008, ki smo jo kronali s prejemom certifikata v mesecu februarju 2012.
Zagotavljanje kakovostne zdravstvene oskrbe smo vgradili v vse procese delovanja zavoda. Vsak zaposleni v ZD Trebnje razume in uresničuje svojo osebno vlogo pri doseganju kakovosti storitev. Zaposleni se zavedamo, da je kakovost odgovornost vseh in da ima vsak posameznik pomembno vlogo pri razvoju in vzdrževanju sistema kakovosti. Zaposleni so najpomembnejši vir za uresničitev ciljev zavoda. Prizadevamo si, da bi v vseh procesih dela preprečili izvore napak, morebitne nastale napake pa poskušamo takoj odpraviti.
Prejeti certifikat kakovosti ISO 9001:2008 je potrditev, da je naša usmeritev prava in hkrati tudi velika zaveza do uporabnikov storitev, poslovnih partnerjev, zainteresirane javnosti in do zaposlenih, da bomo tudi v bodeče zasledovali cilj kakovosti na vseh področjih našega delovanja.