Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za sreda, 07.12.2016

delno oblačno
Ponoči bo pretežno jasno, po nekaterih nižinah bo nastala megla. Na Primorskem bo začela pihati šibka burja. Najnižje jutranje temperature bodo od -8 do -3, ob morju ter v krajih z burjo okoli 3 stopinje C.
-5°C | 4°C
četrtek, 08.12.2016
-6°C | 10°C
petek, 09.12.2016
-6°C | 13°C
sobota, 10.12.2016
-9°C | 11°C
nedelja, 11.12.2016
-5°C | 8°C
Opozorila
Torek, 6.12.2016 ob 16h
Dodatnega opozorila ni.
-5°C
4°C
delno oblačno
Nahajaš se tukaj: Novice Šolstvo Osnovna šola

Vtisi učencev s Svetovnega dneva jezikov


OSNOVNA ŠOLA

| |
10.10.2013      20:26
A A

Vtisi učencev s Svetovnega dneva jezikov



Vsi učenci smo si izdelali mini knjižice
Vsi učenci smo si izdelali mini knjižice
Deli:
Kulturni dan Svetovni dan jezikov na OŠ Vransko
26. 9. obeležujemo Evropski dan jezikov, 'praznovala' ga je tudi OŠ Vransko-Tabor. Namesto pouka smo učenci ta dan imeli jezikovne delavnice. Program je že bil izbran, za vse delavnice pa je za vsak razred žal bilo premalo časa. Na voljo so bile španščina, angleščina, arabščina, turščina, švedščina, znakovni jezik, francoščina itd.
Na delavnici Znakovni jezik, ki sta jo vodili dve učiteljici naše šole, smo se učenci učili jezika, ki ga govorijo predvsem gluhi ljudje. Naučili smo se osnovnih 'veščin' jezikovnega jezika (predstaviti se, abeceda...). Na delavnici turškega jezika, ki jo je vodil gospod Alpay, ki dela kot kuhar v restavraciji, smo se učenci naučili osnovnih besed, kot so dober dan, hvala, prosim, adijo... ter nekaj o turški kulturi. Zatem je sledila malica, nato nadaljevanje. Na angleški delavnici se osnovnih stvari nismo morali učiti, saj jih že znamo iz rednega pouka, saj je angleščina prvi tuji jezik na šoli, zato smo ugotavljali razlike med ameriško in britansko angleščino. Na arabski delavnici, ki jo je vodil neki gospod Ali Khodary smo dobili arabsko abecedo (ki se piše od desne proti levi), naučili smo se arabskih števil, živali ter osnov arabščine in nekaj malega o arabski kulturi. Na španski delavnici, ki jo je vodila gospa Laryau Porro Yurika s Kube smo spoznali osnovne izraze, kot so Kako ti je ime?, Ime mi je..., števila, živali, barve.
Moje osebno mnenje je, da je bilo v redu, naučili smo se veliko novega, nasploh pa nam ni škodilo.
Elena Likavec, 9. a

Kulturni dan Svetovni dan jezikov na POŠ Tabor
Najprej smo imeli italijanščino skupaj s 7. in 9. razredom v jedilnici, predavanje je trajalo eno šolsko uro. Nato smo se ločili v dve skupini, prva je odšla na predavanje ruščine, druga na predavanje francoščine. Potem smo imeli malico. Po malici je druga skupina odšla na ruščino, prva pa na makedonščino. Po končanih predavanjih je šla prva skupina na francoščino, druga na makedonščino. Polovica skupine nas je imela tudi angleščino. Predavanja so bila v redu, najbolj mi je bila zanimiva ruščina, ker je bil predavatelj smešen. Francoščina je bila tudi v redu, ker smo peli pesmi in s sošolcem sva odigrala dialog. Najmanj zanimiva je bila makedonščina, ker smo samo pisali, italijanščine pa nisem skoraj nič razumel.
Blaž Mihevc, 8. c

Vtisi učencev OŠ Vransko in POŠ Tabor
Lea, 2. a:
Danes mi je bilo všeč pri Piki Nogavički, ker smo tam lahko jedli in plesali, ni mi pa bilo všeč, ker nismo našli zaklada.
Leon, 2. a:
Všeč mi je bilo, ko smo se igrali igro hrvaška izštevanka in igro pri gospe Lavri, ko glasba utihne, mi okamenimo.
Lucija, 2. a:
Všeč mi je bilo pri gospe Poloni, ko smo reševali uganke.
Anika, 2. a:
Všeč mi je bilo cel dan, ker je bilo pri vsaki delavnici nekaj drugega.
Domen, 2. a:
Všeč mi je bilo vse, razen ugank, saj so eni goljufali.
Nika, 2. a:
Všeč mi je bilo vse, samo hudo mi je bilo, ker smo pri eni uganki prisluškovale in nisem bila poštena do sošolcev.
Taja, 2. a:
Všeč mi je bilo pri hrvaški delavnici, ker sem razumela.
Luka, 3. b:
V četrtek smo spoznavali različne jezike. Imeli smo kulturni dan, ki je potekal po razredih. Sodelovala je cela šola. Potekal je pet šolskih ur. Prvo uro smo spoznali angleščino, drugo urdu jezik, tretjo hrvaščino, četrto nemščino in peto uro švedščino. Bilo mi je všeč.
Katja, 3. b:
V četrtek smo se učili nebesedni jezik, angleščino, urdu jezik, hrvaščino, nemščino in švedščino. Učenje je potekalo v različnih učilnicah naše šole. Sodelovali smo vsi učenci in vsi mentorji. Jezike so nam predstavili ljudje iz tujih držav. Prvo uro smo imeli nebesedni jezik, drugo angleščino, tretjo hrvaščino, četrto nemščino in peto uro švedščino. Želim si še več takih delavnic.
Andraž, 3. b:
Danes smo spoznavali jezike. Obiskali so nas ljudje, ki govorijo veliko različnih jezikov. Naš razred je spoznal nemški, angleški, švedski in hrvaški jezik. Ta dan mi je bil zelo všeč.
Nadja, 3. b:
V četrtek smo imeli kulturni dan. Spoznavali smo različne jezike. Jezike smo spoznavali v različnih učilnicah. Sodelovali so učitelji in ljudje, ki poznajo različne jezike. Prvo uro smo imeli slovenščino in se igrali igre z gospo Polono. Drugo uro smo imeli angleščino z gospo Lavro in obiskali sta nas tudi nuni. Tretjo uro smo imeli hrvaščino, četrto nemščino in peto uro švedščino. Ta kulturni dan smo organizirali za svetovni dan jezikov. Najbolj mi je bila všeč švedščina, zato ker smo plesali. V spominu mi je ostala tudi angleščina. Želela bi si še več takih dni. Izvajalcem bi dala oceno 5.
Lana, 4. a:
Bilo je super.
Kristjan, 4. a:
Na delavnici urdu jezika je bilo zelo fajn, ker smo zaigrali predstavo. Najboljša pa je bila angleščina, ker smo delali veliko stvari in še razumel sem.
Aleš, 4. a:
Danes mi je bilo vse všeč, še posebej italijanščina.
David, 4. a:
V urdu delavnici sem se naučil: Nikoli ne pozabi ljudi, ki so prijazni do nas.
Tjaša, 4. a:
Dan mi je bil zelo všeč.
Domen, 4. a:
Všeč mi je bilo, ko smo igrali predstavo.
Eva, 4. a:
Všeč mi je bilo, ko smo se učili italijansko pesmico.
Jan, 4. a:
Zdelo se mi je super. Imel sem se super.
Lucija, 4. a:
Všeč mi je bilo, ko smo poslušali pravljico iz Pakistana in jo nato zaigrali. Pri nemščini smo se učili veliko stvari, najboljše pa mi je bilo pri spoznavanju živali.
Alen, 4. a:
Lepo mi je bilo, ko smo se igrali igrice.
Žan, 4. a:
Zdelo se mi je super.
Nives, 4. a:
Zelo všeč mi je bil Pakistan, ker so naredili predstavo in dobro govorijo.
Luka, 4. a:
Prišle so sestre iz Pakistana. Nenavadno mi je bilo všeč.
Saša, 4. a:
Všeč mi je bila pesmica, ko smo plesali, pravljica, ko smo spoznavali živali.
Jana, 4. a:
Vse mi je bilo všeč, zato, ker je bilo toliko različnih in zanimivih jezikov.
Maja, 4. a:
Bilo mi je zelo lepo. Zabavala sem se! Bilo mi je všeč, ko smo peli, plesali …
Jaka, 4. a:
Bilo mi je všeč, ker smo poslušali zgodbo o usmiljenem volku.
Samo, 4. a:
Obiskale so nas sestre iz Pakistana, bilo je kul, pisava pa zanimiva.
Ana Marija, 4. a:
Meni je bilo zelo všeč.
Filip, 5. b:
Danes smo se imeli zelo lepo. Spoznali smo štiri različne jezike. Najbolj mi je bila všeč ura nemškega jezika.
Nastja, 5. b:
Najbolj mi je bila všeč nemščina in takoj za tem arabščina!  To je bil najboljši dan 10 mesecev (mamin rojstni dan, likovni krožek). Zabava, zabava, zabava… Bilo je super!
Ema, 5. b:
26. 9. 2013 smo imeli kulturni dan. Spoznali smo tri nove jezike: italijanščino, nemščino in arabščino. Najmanj mi je bila všeč nemščina, ker je zahteven jezik, najbolj pa italijanščina, ker smo spoznali največ novih besed.
Neža, 5. b:
26. 9. 2013 smo imeli kulturni dan. Najprej smo odšli k Italijanki, kjer smo slišali, kako se po italijansko opišemo in naučili smo se tudi pesmico. Italijanščino smo imeli dve uri.  Nato smo šli v svojo učilnico pojest malico. Ker ni bilo učiteljice za nemščino, smo se igrali angleške vislice. Po angleščini smo šli k nunam, ki sta učili urdu jezik, ki se piše nazaj. Te so nam povedale zgodbico o usmiljenem volku. Potem smo šli h gospe za nemški jezik, kjer smo slišali, kako se reče po nemško živalim. Nato se je končal kulturni dan.
Natalija, 5. b:
Pogovarjala sem se v angleščini, na koncu smo vsi odigrali igro.
Katja, 5. b:
Ta dan se mi je zdel v redu, ampak nemščina mi ni bila všeč.
Anže, 6. a:
Bilo mi je zelo všeč. Najbolj mi je bila všeč pakistanščina.
Domen, 6. a:
Kulturni dan mi je bil zelo všeč, ker so bili različni jeziki in upam, da bom te jezike tudi uporabljal.
Lovro, 6. a:
Kulturni dan mi je bil všeč, ker sem se veliko naučil.
Eva, 6. a:
Meni se je zdelo super, ker smo spoznavali nove jezike. Najboljša delavnica oziroma jezik se mi je zdel Urdu (Pakistan), ker je to neobičajna država in ker smo se preizkusili v igranju vlog.
Veronika, 6. b:
Celi dan je bil zelo zabaven, še posebej, ker skoraj nič nisem razumela. Pri ruščini sem bila kar dobra, ker sem vsaj malo vedela, kaj je učitelj govoril.
Miran, 7. a:
Na turški delavnici sem videl, kako so pekli kruh. Danes je bilo zelo fajn. In veliko sem se naučil.
Davor, 7. a:
Angleška delavnica mi je bila všeč, ker smo gledali film. Arabska delavnica mi je bila zelo všeč zaradi predmetov njihove kulture. Delavnica znakovnega jezika je bilo zelo kul zaradi kretenj. Nato nam je gospod predstavil znamenitosti Turčije. Glavno je, da dela pri Grofu. Italijanska delavnica mi ni bila najbolj všeč zaradi ne najboljše razlage. Dan mi je bilo zelo všeč, saj ni bilo pouka, ampak delavnice.
Gregor, 7. a:
Angleška delavnica mi je bila  všeč zato, ker smo opažali razlike. Arabska delavnica mi je bila zelo všeč, ker smo spoznavali živali v arabščini. Delavnica znakovnega jezika mi je bila všeč, ker je bilo vse bolj tiho.
Melisa, 7. a:
Angleška delavnica je bila dolgočasna, arabska zelo zabavna, delavnica znakovnega jezika v redu, turška delavnica zabavna, italijanska delavnica pa super!
Lenart, 7. a:
Gospod nam je predstavil več turške kulture kot jezika. Angleška delavnica je bila v redu, ker smo videli veliko razlik med angleško in britansko angleščino. V arabski delavnici smo se naučili imena za več živali in predmetov. Znakovni jezik je bil zelo zanimiv in tudi težak. Italijanščina mi je bila pretežka, bila pa je zanimiva in poučna.
Leja, 7. a:
Angleška delavnica mi je bila všeč, ker sem se naučila razlik med jezikoma. Na arabski delavnici mi ni bilo všeč, ker nisem nič razumela. Zelo so mi bili všeč znaki znakovnega jezika. Turška delavnica mi je bila všeč, izvedela sem veliko novega. Italijanska pesmica mi je bila zelo všeč.
Ema, 7. a:
Arabska delavnica mi jej bila všeč, čeprav nisem veliko razumela. O znakovnem jeziku smo se veliko pogovarjali, zato mi je bila ta delavnica zelo všeč. Naučila sem se italijansko pesem.
Jaka, 7. a:
Na znakovni delavnici je bilo zabavno, ker smo morali kazati znake.
Amadej, 7. a:
Bilo mi je zelo všeč.
Veronika, 7. a:
Angleška delavnica mi ni bila prav všeč, ker so bile zapletene besede. Na arabski delavnici si je bilo težko zapomniti besede, saj uporabljajo čudne črke in besede. Naučila sem se abecedo z eno roko, bila je zanimiva. Tudi pozdrave sem se naučila, ki so bili čudni ampak dobri. Turška delavnica mi je bila najbolj všeč, tudi učitelj je bil zelo zabaven.
Patricija, 7. a:
Bilo mi je všeč, saj sem spoznala nekaj novih besed po turško.
Nika, 7. a:
Turška delavnica mi je bila zanimiva, ker še nikoli nisem slišala turščine. Italijanska delavnica mi ni bila glih fajna, ker mi italijanščina ni fajna. Pa ne morem pomagat.
Andreja, 7. a:
Angleška delavnica mi ni bila všeč, ker veliko nisem razumela. Arabska delavnica mi je bila najbolj zanimiva. Gospod je povedal veliko zabavnega. Naučili smo se pozdrave in številke. Bila mi je všeč.
Lara, 7. a:
Angleška delavnica mi je bila malo dolgočasna, ker nisem vedela, kaj moram delati. Arabska delavnica mi je bila všeč, ker imajo lepe črke. Italijanska delavnica mi je bila všeč, saj mi je italijanski naglas in jezik zelo všeč. Ta dan mi je bil zelo všeč in sem se zelo zabavala.
Marjetka, 7. a:
Turška delavnica mi je bila zanimiva, saj sem spoznala, kako pečejo kruh.
Elizabeta, 7. a:
Delavnice so mi bile všeč, saj smo se naučili in spoznali veliko novih stvari.
Manca, 7. a:
Na turški delavnici je bilo čudno, na arabski pa težke besede in zanimivi predmeti.
Anamarija, 7. a:
Na italijanski delavnici mi je bilo všeč, ker sem se lahko predstavila.
Lucija, 7. a:
Italijanska delavnica mi je bila zelo, zelo, zelo všeč, ker mi je zelo všeč Italija, saj v njej živi Valentino Rossi, motorist GP-ja.
Alis, 7. a:
Delavnice so mi bile zelo všeč.
Erika, 8. a:
Danes mi je bilo zelo zanimivo, saj smo se večino dneva pogovarjali v drugih jezikih. Mislim, da smo vsi spoznali vsaj nekaj novih besed. Najbolj mi je bilo všeč pri znakovnem jeziku, ker smo se pogovarjali, pa je bila vseeno tišina v učilnici.
Tjaša, 8. a:
Danes mi je bilo najbolj všeč pri arabščini, saj se mi je zdelo najbolj zanimivo, ko sem videla, kako se kaj napiše in ko smo govorili po arabsko.
Eva, 8. a:
Najprej smo imeli arabščino. Ta delavnica mi je bila najbolj všeč, ker ne poznam črk in jezika. Manj mi je bila všeč delavnica znakovnega jezika, ker ni bilo zanimivo in sem že skoraj vse poznala.
Beno, 8. a:
Zabaven dan, saj smo se naučili veliko novih stvari o jezikih sveta.
Tilen, 8. b:
Najbolj mi je bilo všeč prvo uro pri turščini. Bilo je zabavno in tudi g. Alpaj je bil prijazen in smešen. Dobro je bilo povsod.
Zala K., 8. b:
Danes mi je bilo zelo všeč. Najbolj všeč mi je bila prva delavnica – turški jezik. Naučila sem se veliko, bilo je super. Upam, da se ta dan še ponovi.
Amadeja, 8. b:
Danes je bilo zelo zanimivo, saj smo se naučili veliko novih stvari. Najboljše je bilo pri angleščini.
Maja, 8. b:
V vseh delavnicah mi je bilo všeč, še najbolj pa v prvih treh, kjer smo se učili živali, števila, pozdrave. Bilo je super in tudi zelo poučno.
Tina, 8. b:
Današnji dan mi je bil zelo všeč. Najbolj mi je bila všeč delavnica, kjer smo se učili arabski jezik. Upam, da bomo ta dan še kdaj ponovili.
Zala F., 8. b:
Najboljša delavnica mi je bila španska, saj se tudi sama učim španščino. Še posebej pa zato, ker je gospa bila iz Kube. Bili smo tudi pri arabski, angleški, turški in znakovni delavnici. Ta dan mi je bil še posebej všeč, saj imam zelo rada tuje jezike.
Lara, 8. c:
Najbolj mi je bil všeč ruski jezik, ker smo se naučili njihove pisave. Bil mi je všeč tudi francoski jezik.
Tina, 8. c:
Dan mi je bil všeč. Najbolj mi je bila všeč francoščina, pa tudi ruščina ni bila slaba, italijanščina je bila rahlo nezanimiva.
Matevž, 8. c:
Bilo mi je zelo všeč, naučil sem se veliko zanimivih stvari. Edini problem je bil, da skoraj nič nisem razumel.
Alja, 8. c:
Ob Svetovnem dnevu jezikov so potekale zelo zanimive jezikovne delavnice in sicer z gosti, ki so obvladali posamezen jezik. Meni je bila najbolj všeč francoska delavnica, zato ker smo na zanimiv način spoznali državo Francijo in zato, ker smo tudi peli.
Lovro, 8. c:
Bilo je fajn, najboljša mi je bila ruščina in tudi največ sem je razumel.
Anna, 8. c:
Današnji dan mi je bil všeč, ker sem se veliko novega naučila. Veliko smo se smejali. Najbolj všeč mi je bila francoščina, italijanščina je bila malo dolgočasna.
Matej, 9. a:
Zanimivo je bilo spoznavati kulture, ki jih še ne poznamo.
Amalija, 9. a:
Bilo je zelo zanimivo, spoznavali smo nove jezike, in se tudi naučili novih besed.
Jerneja, 9. a:
Bilo je najjače. Spoznala sem toliko novega in zanimivega. Škoda, da nismo spoznali vseh jezikov! Lahko ponovimo.
Tomi, 9. a:
Fajn.
Laura, 9. a:
Danes je bilo zabavno, polno izkušenj. Bilo mi je všeč.
Marcel, 9. a:
Arabščina mi je bila najbolj všeč saj imajo zelo zanimivo pisavo in izgovorjavo. Imajo lepe posode in glasbila. So zelo spretni s svojimi rokami. Bilo je zelo zanimivo.
Matic, 9. a:
Ponovil sem barve po špansko, predstavila nam je kolibrija. Najbolj mi je bila všeč delavnica arabskega jezika. Kultura pri Arabcih je zelo zanimiva. Tudi gospod je bil zelo prijeten.
Urška, 9. a:
Delavnica znakovnega jezika je bila zanimiva, zelo mi je bilo všeč, ker smo se učili znakovni jezik. Pri drugi delavnici gospoda najprej nisem razumela, nato pa smo se zelo zabavali in smejali. Tretja delavnica je bila v redu, ogledali smo si glasbeni posnetek in filmčke, rešili učni list in bilo je konec. Nato smo se učili arabske številke, izgovorjavo, arabska imena živali, bilo je zanimivo. Naučili smo se živali po špansko, bilo je v redu.
Blaž, 9. a:
Fajn je blo.
Tajda, 9. a:
Na današnjih delavnicah je bilo zanimivo, zabavno in naučili smo se veliko novega. Tako smo obeležili Svetovni dan jezikov.
Tibor, 9. c:
Svetovni dan jezikov mi je bil zelo všeč. Od vseh jezikov še najbolj ruščina in francoščina. Ukrajinščina in ruščina si delita isto pisavo-cirilico. Zelo težko je bilo izgovarjati francoske besede.
Urh, 9. c:
Cel dan je bil zelo prijeten. Bilo mi je všeč. Najbolj zanimiv jezik mi je bil ruščina. Najraje bi se učil francoščine. Pisava Rusije in Makedonije je čisto drugačna kot naša. Za vajo smo napisali ime in priimek po njihovo. V Rusiji imajo tudi ime svojega očeta, npr. Boštjanovič, Vojkovič, Darkovič, Petrovič, Mitjovič, Francovič ali Ivanovič. Imeli smo tudi francosko in italijansko delavnico. Dan je bil super.
Tadej, 9. c:
Italijanska delavnica mi je bila najljubša, bilo je zelo zanimivo in poučno. Zanimivi sta tudi ruščina in francoščina. Ruščina zato, ker je podobna slovenščini in pišejo jo v cirilici.
David S., 9. c:
Pri italijanski delavnici večino govora nisem razumel, razen številke. Na koncu je celo spregovoril slovensko. Zelo rad je govoril. Pri francoščini sem se naučil nekaj novih besed. Naučili smo se tudi peti eno francosko pesem. Pri ruščini sem se naučil, da priimke pišejo drugače, je zelo zanimiv in zabaven jezik. Učitelj je bil zelo zabaven. Pri makedonščini je bilo zelo podobno slovenščini, črke in številke se napišejo isto, ampak z drugačno izgovorjavo.
Klemen, 9. c:
Pri vseh jezikih sem bil zadovoljen. Pri italijnskem jeziku je vse govoril italijansko. Pri francoskem jeziku nam je gospa predstavila Francijo in potem smo se šli dva dialoga. Ruska delavnica je bila zelo zanimiva in poučna. Na makedonski delavnici je bilo zelo zanimivo, ker smo napisali svoje ime po makedonsko.
Luka, 9. c:
Bilo je v redu. Pri makedonščini smo veliko pisali, pri francoščini smo peli, pri ruščini je bilo najbolj zabavno in sproščeno. Veliko smo se pogovarjali in pisali cirilico. Cirilico smo pisali tudi pri makedonščini. Pri francoščini smo narisali družinsko drevo in zapeli jezike.
Miha, 9. c:
Bilo je zanimivo, saj veliko besed nisem razumel, sploh francoskih. Ruščina mi je bila najbolj všeč, ker je gospod govoril sproščeno in zanimivo. Bilo je zelo zanimivo in poučno.
Anja, 9. c:
Danes mi je bilo super. Najbolj sta mi bila všeč ruski in francoski jezik. Na delavnicah smo spoznavali različne jezike, se učili izgovorjave in pisanja besed. Učili smo se italijansko, francosko, rusko in makedonsko. Pisali smo v cirilici. Bilo je zelo zanimivo.
Nina, 9. c:
Celoten dan je bil precej zanimiv, saj smo spoznali različne pisave. Bilo je tudi smešno izgovoriti nekatere besede, saj nismo navajeni. Najbolj mi je bila všeč ruska delavnica. Gospod je povedal, da ruščina velja za najlepši jezik na svetu. Všeč mi je tudi, ker je ruščina precej podobna slovenščini. Meni je najlepši jezik francoščina, je težki, vendar zelo zanimiv jezik.
Tomaž, 9. c:
Delavnice so bile zelo zanimive, saj smo slišali tuje jezike in spoznali cirilico. Najzanimivejša delavnica mi je bila ruščina, saj je bil gospod zanimiv in malo smešen. Najtežji jezik se mi zdi pa francoščina, saj je besede zelo težko izgovarjati.
David K., 9. c:
Jaz sem se imel zelo lepo, saj so bile vse delavnice zanimive. Najbolj zanimivi sta bili ruščina in makedonščina.





Povezani članki
0 (Bodi prvi!)
Oceni članek
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Tabor!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Koledar dogodkov Preglej vse
December 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
06.12.2016 | Tečaji in delavnice
Predavanje Tomislava Brumca
08.12.201 | Tečaji in delavnice
Krožek Biodinamično kmetovanje
06.12.2016 | Tečaji in delavnice
Predavanje Tomislava Brumca
08.12.201 | Tečaji in delavnice
Krožek Biodinamično kmetovanje
10.12.2016 | Šport
Miklavžev turnir v namiznem tenisu

Bodite prvi pri oddaji mnenja.