Logo MojaObčina.si
JUTRI
20°C
7°C
SOB.
24°C
8°C
Oceni objavo

Več kot 1000 otrok kreativno ustvarjalo "Slovenski olimpijski plakat Rio 2016"

Olimpijski komite Slovenije je v sodelovanju z sponzorjem olimpijske reprezentance Slovenije, Europlakatom, izvedel natečaj »Slovenski olimpijski plakat Rio 2016«, V natečaju, ki je bil pripravljen za vse slovenske vrtce, osnovne šole in srednje šole so otroci različnih starosti pokazali svojo kreativnost.

Več kot 1000 otrok iz 127 izobraževalnih ustanov je ustvarilo 537 olimpijskih plakatov. Tematika se je nanašala na Brazilijo. V ožjem izboru se bo 15 najboljših del v treh različnih kategorijah potegovalo za naslov najboljšega olimpijskega plakata RIO 2016.                                   


Olimpijske igre Rio 2016 se nezadržno približujejo in prav je, da se na največji športni dogodek pripravljajo tudi navijači, ne zgolj športniki. Z natečajem se promovira olimpijsko gibanje in poletne olimpijske igre Rio 2016, projekt pa ima tudi simbolno vrednost – olimpijski plakat sodi namreč med najbolj prepoznavne olimpijske simbole in je bil izdelan za vse olimpijske igre moderne dobe vse od leta 1896 naprej. S sodelovanjem v natečaju so imeli priložnost tako pomemben olimpijski izdelek letos ustvariti tudi slovenski otroci kot podpora slovenskim športnikom. 

Najboljše plakate bodo iskali v treh kategorijah – vrtci, osnovne šole in srednje šole. Uporabljene so bile različne likovne in oblikovalske tehnike, prikazane različne zgodbe, razumevanje olimpijskih iger so pokazali otroci, stari od 3 do 17 let, a vsem je bilo skupno to, da so pustili ustvarjalnosti prosto pot, in da so prav vsi prek plakatov izražali pozitivnost.

Izmed vseh prispelih del je tričlanska komisija izbrala v vsaki kategoriji pet najboljših del, katerih avtorji se bodo v glasovanju od 18. februarja do 13. marca 2016 potegovali za naslov najboljšega slovenskega olimpijskega plakata Rio 2016 v svoji kategoriji. Vsak poslan plakat je imel svojo zgodbo, vsak je imel svojo posebnost in veliko bi jih lahko postalo najboljših, a pri izboru je komisija upoštevala predvsem vsebinsko primernost, sporočilnost plakata in primernost dela, da postane slovenski olimpijski plakat, primeren tudi za objavo na zunanjih oglasnih površinah.

Glasovanje za najboljši plakat v posamezni kategoriji bo potekalo na Facebook strani Europlakata. Plakati z največ »všečki« bodo objavljeni tudi na oglasnih površinah v lokalnem okolju, kjer je plakat tudi nastal.

 

Oglejte si tudi