-1°C
PON.
-2°C

Enodnevni izlet članov Aktiva invalidov Podgorje

V nedeljo, 19. junija 2016, ob 7. uri zjutraj so se člani Aktiva invalidov Podgorje zbrali  pri avtobusni postaj v Podgorju in Šmiklavžu in se odpeljali na enodnevni izlet na Brezje in Planico. Skupno se je izleta udeležilo 50 članov aktiva. Avtobus je vozil Miki. Najprej so se ustavili na Trojanah kjer so malicali in si privoščili kavo.

Okrog 9.30 ure so prišli na Brezje. Ob 10. uri so se udeležili sv. maše, ki je bila zunaj na prostem. Po maši so šli na kosilo v  Žirovnico v gostilno Trebušnik.

Po končanem kosilu so se odpeljali v Planico. Med vožnjo jim je Miki razlagal znamenitosti tega kraja. Videli bi tudi Triglav, če ne bi bilo megle. Ob prihodu v Planico so opazili veliko spremembo. Skakalnice so bile obnovljene, zgrajen pa je bil tudi center za smučarske teke, nad katerim je nova restavracija. Iz velikanke je napeljan zipline, kjer se najbolj pogumni  po zajli  spuščajo iz vrha skakalnice nazaj v dolino. Videli so tudi nekaj spustov in jih občudovali. Tam so se nadihali tudi svežega planinskega zraka.

Pozno popoldne so se vračali domov preko Trojan, si tam kupili krofe in nadaljevali pot do doma, kamor so prišli v Podgorje ob 19. uri.

Z izletom so bili vsi zelo zadovoljni, kakor mi je poročala predsednica AI Podgorje Anica Pačnik.