Potem ko so se vse šole na kratko predstavile svojim novim partnerjem, smo se lotili podrobnejšega načrtovanja aktivnosti v tem šolskem letu: kako bodo potekale delavnice na skupnih srečanjih, kaj bodo počeli učitelji in kaj bodo počeli dijaki. Dogovoriti smo se morali tudi o tem, za kaj bo zadolžena vsaka izmed sodelujočih šol in določiti, kdaj se bomo na posameznih šolah srečali.
Eden izmed glavnih ciljev projekta je, da skupno izdelamo priročnik za poučevanje strokovne angleščine s področja gastronomije, s pomočjo katerega bomo lahko pomagali našim dijakom do boljšega znanja angleščine pri opravljanju svojega bodočega poklica, kar je na področju gostinstva še kako pomembno. S prenovo srednjega šolstva pred nekaj leti so bili prav gostinski programi temeljito okleščeni pri številu ur tujega jezika.
V času projekta se bodo učitelji na skupnih izobraževalnih srečanjih seznanjali z metodami in orodji CLIL-a (Content and Language Integrated Learning pomeni učenje nekega predmeta, v našem primeru kuharstva in strežbe, v tujem jeziku, v našem primeru v angleščini). Z dodatnim znanjem, ki ga bo na teh izobraževanjih pridobil, bo učitelj angleščine prisostvoval pri praktičnem pouku predmetov gastronomije, dijaki pa bodo imeli priložnost, da se bodo v okolju, v kakršnem bodo nekoč delali, učili angleško besedišče, povezano s svojim prihodnjim poklicem.
Na srečanju, ki so ga organizirali izredno gostoljubni glavni koordinatorji projekta, Poljaki, je vladala nadvse prijetna atmosfera. V času projekta se bomo srečali v vseh sodelujočih državah, zaključili pa ga bomo v Slovenj Gradcu, pomladi leta 2017.
Tomaž Šoster,
koordinator projekta za našo šolo